Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Murat GÜLCEK - Yakamoz35

http://blog.milliyet.com.tr/gulcek

15 Ocak '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

İşte geldim buradayım...

İşte geldim buradayım...
 

Güzel kızım Gülse ile birlikte ...


Merhaba sevgili Milliyet blogçular ;

Şöyle bir baktım da gerçekten uzun zaman olmuş blog yazmayalı. Kendim bile şaşırdım tarih aralıklarını görünce. En son bloğumu 2010 temmuz da karalamışım. Neredeyse iki sene olacak yazmayalı. Oysa ki yaşadıklarım dün gibi aklımda, sanki hiç ayrılmamış gibiyim blogdan. Hiç birinizi blog habercimden çıkartmış değilim. Mail kutum her gün milliyet blog yazılarıyla dolup taşıyor. Kah okuyorum, kah yorum yazıyorum, kah hiç okuyamıyorum ama yazdıklarınızı yakınen olmasada görüyorum.

Facebook gibi hızlı paylaşım siteleri blog konusunu biraz yaraladı gibime geliyor. Burada yazmayan birçok kişi facebook ta daha etkin durumda. Orayada ara ara girip olan biteni takip etmeye çalışıyorum. İzmir toplantılarını görüyorum bazen katılıyorum bazen haberim bile olmuyor resimlerine bakıyorum.

Blogtan ayrı kaldığım zaman zarfında radikal kararlar alarak ilk önce semt değiştirdik. Balçova' dan ayrılarak Buca' ya geçtik. Validemize Şirinyer'den bir ev alarak oraya yerleştirdik bizde kendimizi Evka 1 'de ki dublekslere attık. Güzel arkadaşlıklarımızı ve anılarımızı Balçova'da bırakıp akraba ilişkilerini ön plana çıkartabileceğimiz bir mekana geçmenin telaşını yaşadık. Sekiz ay olmasına rağmen hala yeni ortama henüz alışabilmiş değiliz. Misafirliğimiz devam etmekte.

Dubleks ve bahçeli bir eve geçtiğimiz için apartman yaşantısının ne kadar sıkıcı olduğunu bir kez daha anlamış oldum. Ön ve arkada ki bahçeler sıkıldığınızda sizi öylesine güzel oyalıyor ki herkese tavsiye ederim. Bahçeli bir eve geçince bu yaşa kadar içimde büyümüş olan köpek sevgisinede bir son vermiş oldum. Markalı bir köpeği alarak ilgi alanıma bir yenilik eklemiş oldum. Yedi aylık rottweilerımla yeni yaşama yelken açtım. Onun sayesinde yeni arkadaşlıklar yeni dostlar edindim. Ailecek hayata bakış açımızı değiştirdi bu yaramaz.Onun için herkesin evinde en az bir canlı hayvan beslemesini tavsiye ederim.

Bundan sonra söz vermesemde daha aktif olmaya çalışacağım. Taşınırken iptal ettirdiğim internetimi şimdilik aktif hale getirmediğim için evden direk bağlanamıyorum. Dijitürk' ümü kapattığım için futbol müsabakalarını da canlı seyredemiyorum. Çoğunlukla spor yorumları yaptığım için blog olarak bu konu beni fazlasıyla etkilemiş durumda tabii. Fakat bundan sonra inşallah daha aktif olmak istiyorum.

Şubat için bir toplantı tertiplenmiş sanırım durumum müsait olursa orayada katılmaya çalışacağım. Eski blogçularla eski günleri konuşmak, yeni blogçularla tanışmak benim için büyük bir mutluluk olacaktır. Beni blog habercisinden çıkaranları not ediyorum bakın ona göre. Milliyet blog yakışıklısını unuttum demeyin sonra bana.

Hepinize selamlar....

Murat GÜLCEK.

 

 
Toplam blog
: 150
: 1014
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

İzmirliyim;Şehrimi ve ülkemi seviyorum.Yaşamayı seviyorum. Eğlenmeyi, eğlendirmeyi seviyorum..