Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '07

 
Kategori
Blog
 

İşte geldim burrdayımm! :D

İşte geldim burrdayımm! :D
 

Arkadaşlar, İstanbul çiçek açmış bulunuyor. Bahçemi aldım getirdim buraya. Şimdi sıra tek tek çiçeklerimin bahçemde yaptırdığı rezervasyonları aktive etmelerine geldi. Bunun için önümüzde sayılı saatlerimizin kalmış olması ne hoş...

Şimdi herkesin aklında bir soru var . Nasıl gidilecek? Ben derim ki en geç saat 12:30 a kadar bana mesaj ya da yorum atın ve birlikte gitmek isteyen arkadaşlarımız varsa belirleyelim. Ferdi gidecekler dışında ille de pür neşe gidelim, birbirimizi daha önce tanıyalım diyen arkadaşlarımızın en geç 12:30 kadar mesajlarını bekliyorum. Kararını birliktelikten yana kullanan arkadaşlarla da Taksim ' de buluşur gideriz. Yok değilse ben Açelya, Su ve Deniz' i kapıp geleceğim hehe...

Akşamki davet bitiminde de Asrın' ın programına gitme planımız var, giriş ücreti 10 YTL; katılmak isteyenler de ayrıca söylesin, rezervasyon yaptıralım. Şimdilik hepinizi son kez sanal sanal öpüyorum, görüşmek üzere...

 
Toplam blog
: 132
: 2482
Kayıt tarihi
: 24.09.06
 
 

Dünyayı, yaşamayı ama adam gibi yaşamayı, arkadaşlığı, dostluğu ve en önemlisi çocuğumu, müziğimi..