Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '09

 
Kategori
Mizah
 

İşte geldim iki büküm üstümdedir davul yüküm

İşte geldim iki büküm üstümdedir davul yüküm
 

Akşamdan pilavı pişirdim Gene karnımı şişirdim


Ramazan Bayramı'na sayılı günler kala hala sokaklarda ezan vakti yaka kartı takmış davulcular dolaşıyor. Daha geçen gün bahşiş verdiğiniz adam bir bakmışsınız tekrar bahşiş toplama opersayonuna girişmiş. Yanında da kendinden daha ufak yaşta bir çocukla dolaşıyor kapı kapı. 

Dann dan da dannn dannn!!!! Çpıdakk çpıdakk!  

İşte geldim iki büküm
Üstümdedir davul yüküm
A benim ağalarım
Selamun aleykum 

Dann dan da dannn dannn!!!! Çpıdakk çpıdakk!  

_ Bu ne ya kardeşim akşam akşam iftar vakti kapıya dayanıyorsun dan dan dan? Geçen gün ben sana bahşiş vermedim mi ? Milleti kandırıyorsunuz.  

Besmeleyle çıktım yola
Selam verdim sağa sola
A benim ağalarım
Orucunuz mubarek ola. 

Dann dan da dannn dannn!!!! Çpıdakk çpıdakk!  

_ Hemşerim bırakın artık şu davul zurna olayını ya. Cep telefonu , masaüstü saat denen birşey var artık. Sen alarm diye bişey duymadın mı hiç? Bana cevap versene adam gibi ya manili manili konuşuyorsun.  

Akşamdan pilavı pişirdim
Gene karnımı şişirdim
Ben çok mani bilecektim ama
Defteri yolda düşürdüm 

_ Yürü git! . . .  

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..