Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İşte huzur....

İşte huzur....
 

Hafta içinin yoğun koşuşturmasından sonra cuma günü de arkadaşımda kaldım. Birlikte yemek yedik film izledik, cumartesi günü de gezdik. Dün akşam başımı yastığa yorgun olarak koydum. Ve dedim pazar günü dinleneceğim ilginçtir ki bunu başardım, çok mutluyum.

Sabah kalktım kahvaltımı ettim evi topladım temizledim ki düzenli ve güzel kokan bir evden daha çok insanı rahatlatan bir şey yoktur. Sonra saçıma bakım yaptım, duş aldım. Ve kitap okudum. Elimde nescafe hiçbir gürültü yok evde kimse yok sadece kitap okumakla ilgileniyorum. Yarın pazartesi diye düşünmedim, aklıma bile gelmedi. Sevgilimle konuştum biraz yazdım, size bir sır vereyim hayalim bir kitap yazmak gerçi öyle yayınlatmak gibi bir idealim yok sadece kendim için yazıyorum hiç bir kaygı duymadan, başarılı olup olmama endişesi taşımadan yazmak, inanın büyük bir terapi.

Geçtiğimiz hafta genellikle belirsizliklerle doluydu. Öyle mi yapsaydım, yanlış mı hissediyorum falan filan yani klasik kız dengesizlikleri. Her şeyim var ama her şeyin bu kadar yolunda gitmesi doğru değildir mantığı içerisinde geçirdiğim haftayı bugün itibariyle arkamda bıraktım. Bu hafta pozitif takılacağım belki de gerçek "secret" budur. En azından denemekten bir zarar gelmez.

Akşam için bir planım yok ve ben çok mutluyum. Düşüncelerimi kaygılardan uzak tuttum sadece kendimi dinledim. Beni mutlu eden şeyleri , ben olduğumu fark ettiren şeyleri. Bugün başkalarını mutlu etmeye çalışmadım sadece kendimi mutlu etmeye çalıştım. Hatta çalışmadım öylece mutlu oldum.

Belki de huzurlu olmak için mutlu olmak için sadece kendine ayıracağın bir kaç saat bile yeterlidir. Ne şanslıyım bugün hayattan bir gün çaldım. Her zaman böyle olayım istiyorum ama bunu başaramayacağımı biliyorum . Bugün bu bile beni üzmüyor, kendimi rahatlamış huzurlu ve mutlu hissediyorum. Ve herkese de böyle bir gün diliyorum. Çünkü herke mutlu olmayı hakedecek kadar özeldir.

 
Toplam blog
: 6
: 486
Kayıt tarihi
: 24.05.10
 
 

Kendimi tanıtmak nedir ne değildir, düşündüm… Gökyüzü müyüm yoksa sadece bir yıldız mı ya da kendini..