Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '20

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

İşte ilk gün

İşte ilk gün. Sabah kalktık kahvaltımızı yaptık. Heyecandan sabahın beşinde kalktım. Gözüme uyku girmedi. Maskemi taktım ve yola çıktım. Bastonun tıkırtısıyla ilerledim. Bildiğim yolardı ama bir garip geldi bana. Caddeye geldim ve birisi beni karşıya geçirdi. Ben ısrarla yardım istemediğimi belirtim. Ama adam olsun ne olacak dedi.

Zaten dokunulacağını düşünerek uzun kollu gömlek giydim. Ve işe geldim. Telefonlara bakıyorum bilgisayarımda düzenleme yapıyorum. Hayatımı da düzene koyacağım inşallah gereksiz kişileri yakında hayatımdan çıkaracağım.Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..