Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '11

 
Kategori
İzmir
Okunma Sayısı
1524
 

İşte İzmir Farkı!

İşte İzmir Farkı!
 

"İzmir İl Özel İdaresi" çalışanlarına teşekkürler..


Kimi kurum çalışanlarının vatandaşı canından bezdiren keyfi davranışlarıyla karşılaşmayanımız yoktur sanırım!
Bazı kurumların son derece düzgün çalıştıklarına şahit olduğumuzda ise memnuniyetimizin yanı sıra şaşkınlıkla karşılıyoruz doğal olarak!
Tıpkı daha birkaç saat önce yaşadığım sürpriz olayda olduğu gibi!
Benim kafamda halen hani o alışageldiğimiz “bugün git yarın gel' anlayışı hakimdi oysa!

İzmir İl Özel İdaresi’ne ilettiğim bir sorunumun jet hızıyla çözümlenmesi karşısında gözlerime inanamamıştım!
Önce cep telefonundan aramış ama ulaşamamışlar, sonrasında ev telefonunu arayıp not bırakmışlar!
Hatta bunlarla yetinmeyip mail dahi göndermişler, sağolsunlar varolsunlar!
Sanki benimle ilgilenmekten başka hiçbir işleri yokmuş gibi!

Vatandaşlarına sundukları hizmet kalitesini en üst seviyede tutmak için gayret gösteren tüm çalışanlarına çok teşekkür ediyorum öncelikle!
Aslında geç kalmış bir teşekkürdür bu!
Öncesi var!
Birkaç ay önce de aynı olumlu tavırlar sergilenmişti bu kurum tarafından!
Sayelerinde hem de tam zamanında uçurumun kenarından döndüm desem yalan olmaz!

Satın almak üzere olduğum bir evin tapu belgesini incelediğimde kuşkulanmamı gerektirecek hiç bir sorun yoktu!
Hatta satışı gerçekleştirmek için bir gün sonrasına randevulaşmıştık bile!

Ama iyi ki her ihtimale karşı İzmir İl Özel İdaresi makamına bir mail göndererek yapının durumunu sormak gereği duymuşum!
Tarafıma bölge krokilerinin yanı sıra çok detaylı bilgiler sundukları kocaman bir zarf dolusu resmi evrak gönderilmişti, hayret!
Söz konusu yapının geçmişi ve geleceğine ilişkin bazı olumsuz vasıflara sahip olduğundan bahsediliyordu!

Bu konunun muhattabı siz olsanız çok büyük önem arz eden bu bilgilere ulaşabileceğinize inanır mıydınız sahi!

Bu kurumumuz İnternet sayfalarında da görüleceği üzere, çok iyi bir şekilde ifade edilmiş bir Misyon ve Vizyon’a sahipler zaten!

Yani verilmek istenen mesaj net, Vatandaşa hizmet!!

MİSYONUMUZ
İlimizin; eğitim, sağlık, kırsal kalkınma, tarım, gençlik, spor, çevre, kültür, turizm ve sosyal hizmetlerini en üst düzeyde eşit ve şeffaf sunarak, yatırımlarda kaynakların etkin ve verimli kullanılmasını sağlamaktır.
Bu hizmet sunumuyla; İzmir halkının hayat standardını yükseltmek, mutluluk ve memnuniyeti için çalışmaktır.

VİZYONUMUZ
Çağdaş ve katılımcı bir anlayışla İlimizin değişim ve gelişimine öncülük ederek, doğayı ve çevreyi koruyarak, kent estetiğine önem vererek, karakteristik mekanları koruyup geliştirerek dünya kenti İzmir’i yaratan, ülkemizde ve bölgemizde öncü bir kurum olmak.

Atatürk’ün bu kurumumuzun yapması gereken çalışmalar hakkındaki düşünceleri de faklı değil zaten;

“Hususî idareler (Özel İdareler) büyük kalkınma savaşımızda başarı hasılasını artıracak vazifeler almak ve hususîyle hayat ucuzluğu temin edecek, yerine göre tedbirler bulmalı ve selâhiyetlerini tam kullanmalıdır. ”

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Bu güzel haber...Özel İdare iyi...Halbuki İZSU ise ,vatandaşa eziyet eden bir kurum...At,binicisine göre kişniyor demek ki...Amir, temiz ve dürüst çalışırsa kurum da şahlanır tabi...Ankara-Mamak Belediyesine arsa ve evlerimizle ilili yazdığım iletilere cevap alamıyorum...Bir de utanmadan ileti aderesinize yanıt verdik diyorlar...8 Haziranın ilk haftası Ankaradayım ve enselerinde boza pişireceğim.İzmirde genelde güleryüz ve çağdaş iletişim var...İnş. bozulmazlar...Arif Kardeşime selam ve sevgilerimle...

Mesut Selek 
 11.05.2011 12:53
Cevap :
Aynen öyle Mesut hocam Yöneticilerimize çok önemli görevler düşüyor, siz uzun yıllar çeşitli makamlarda bulundunuz daha iyi bilirsiniz. Yakın bir geçmişte bir bankada tam 45 dakika beklemiş ama bir kaç saniyelik çok basit hizmeti alamamıştım maalesef, çünkü aradan dalanların ardı arkası kesilmiyordu sırada toplam 13 kişi vardı oysa . Bu konuyu Genel Müdürlüğünüze ileteceğim dediğimde ise siz bilirsiniz şeklinde bir cevapla karşılaşmıştım. Öyle ya, beyefendinin güvendiği dağlar vardı demek ki. Saygılarımla..  11.05.2011 14:13
 

aydınlık yüzlü İzmir'imde çalışmak ve yurtdaşlarmıza en iyi hizmeti ulaştırmak hep amacımız olmuştur her daim. İzmir İl İdaresinin de yüklendiği misyon ve vizyon bunu kanıtlamaktadır. Diğer kurumlarımız çalışanları ile birlikte.Pek bir resmi yorum oldu. Kendimi hala çalışıyormuşum gibi hissettim. Budur arkadaşım budur İzmir'in farkı budur. Sevgi ve selamlarım size gelsin. Ayşen Kura

Ay Şen 
 11.05.2011 12:42
Cevap :
Kimi kurumlarda savsaklamaların halen had safhada olduğu bir dönemde insanın eleştirmek yerine teşekkür etmek gereği hissedebilmesi çok güzel bir duygu Ayşen hanım. Sanki torpilli ve "hamili kart sahibi yakınimdir" destekli bir vatandaş gibi hissettim kendimi:-) Şaşkınlığım bu nedenledir..Saygılarımla..  11.05.2011 14:14
 

ÖZELİZ! Zira biz İzmirliyiz.Dost selamlarımızı kabul ediniz. Ayşen Kura

Ay Şen 
 11.05.2011 12:24
Cevap :
Yani o kadar çok pozitif özelliklere sahipsiniz ki imrenmemek mümkün değil, bu gidişle bende İzmir’li olacağım galiba:-) Saygılar selamlar Ayşen hanım..  11.05.2011 14:15
 

Tapu durumlarıydı kastettiğim :)

shalimar 
 10.05.2011 16:57
Cevap :
Görevleri Vatandaş sorunlarına çözüm üretmek olan birimlerin adının ne olduğu çok farketmiyor Shalimar hanım. Pek çok kurumda pek çok sorunlarla karşılaşmış bir birey olarak ilk kez karşılaştığım bu muhteşem tablo karşısında şaşkınlığımı ve memnuniyetimi gizleyemedim valla:-)) Saygılar selamlar..  10.05.2011 17:16
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1021
Toplam yorum
: 4165
Toplam mesaj
: 254
Ort. okunma sayısı
: 1574
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster