Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

İşte o aşka

İşte o aşka
 

Bitmedin sen bende , bitemedin , bitirmedim sen
Bitmeni istemedim çünkü
Hep bir yerlerde , hep bir köşede , hep kapalı aşklardaydın ,
Bir türlü çıkmadın dışarı çıkamadın , çıkartmadım seni
Çıkartmayı ne kadar istiyor olsam da
Ama sen benim değildin elindin ki hep öyleydin
Eller almıştı çoktan seni benden
Elini tutmak nasıl bir duyguydu acaba
Tenine dokunmak , öpmek , nefesini paylaşmak nasıl bir duyguydu sende
Oysa ben hep uzaktan bakmakla yetindim
O iki çift göz ne kadar bagladı beni
O acı , o Kerem ve Aslı'nın birleşmesini istemeyen
İşte o aşka...

 
Toplam blog
: 7
: 930
Kayıt tarihi
: 01.05.08
 
 

Adana' da lise ögrencisiyim amatörce olan yazılarımı çok sevdigim birisinden destek alarak yazmaya b..