Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

İşte o benim

İşte o benim
 

Sevdayla pembeleşen,

Göz kapaklarının altında,

Düşmanca tavırla,

Birbirlerine kavuşmayı reddeden kirpiklerinle,

Ve uykusuz geçen gecelerinde,

Yüreğinde bir sızı hissediyorsan,

Ve bu sızı ince bir sızıysa,

İşte o sızı benim.


Gecenin bir yarısında,

Yarışıyorsa kalbinle nabzın.

Ateş sarmışsa teninin dört bir yanını,

Ve tatlı bir tebessüm konmuşsa yanaklarına,

Bil ki o an seni düşünüyorum.


Zifiri karanlık odanda,

Yüreğinden gelen ışıkla aydınlanıyorsa dünyan,

Ve sen o dünyada,

Yalnız hissediyorsan kendini,

Tahta kapının metal kolları,

Yavaş yavaş heyecanlanıyorsa,

Ellerinle birleşmek için,

Bil ki, kollarımı açmış seni bekliyorum,

Yalnızlığımın içinde.


Başını kaldırıp ta ayrılabilirsen,

Yumuşak ve sıcak yastığından,

Pencerene bak,

Görmek istersen yıldızları.

O yıldızlı karanlıkta,

Bir yıldız kayıyorsa uzun, uzun,

İşte o benim.

Seni seyrediyorum pencerenden.


Sabahla uyanıp,

Yatağında sessizlik,

Sağ yanında bensizlik hissediyorsan,

Bil ki, benimde sol yanım sensiz oluyor,

Günün alaca karanlığında.

Delikanlı 06.06.2002

03.30

 
Toplam blog
: 50
: 1009
Kayıt tarihi
: 03.04.08
 
 

Ben Delikanlı Aksaray ili Balcı Kasabasında hayli zaman önce doğup, ilk ve dahi orta okulu burada, ..