Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

İşte o benim

Sen...
..Hayaller kurarsın
.....geleceğe doğru,
.........Ekim ayını hüznünle denk tutmuşsun,
................Ellerinde solan papatyaların
.........................gözyaşlarını görmezmisin?
................Boynunu büken
..........sarı yapraklar;
işte o benim...

Geleceğe dair
...bir hayalim bile yok ki!..
.....Yıpratmış ömrümü
..........zalim geçen yıllar,
..................Gözlerimin gülen yüzünü
............................ görmüşsün hep;
....................................Ağlayan,
.............................................feryat eden kalbimi
.......................................................görememişsin ne yazık ki...

Ben hayallerimi
.....toz tutan bir sandığa kilitleyeli
..............seneler oldu,
........................Aldatılmanın en keskin bıçağıyla kesildi bu yürek,
..............................Paramparça oldu,
................................................dağıldım..
........................................................Yere atılan bir kadeh gibi
................................................tuz buz olmuş sevgim,
...............................Birdaha sevemez bu kalbim!..
.........................Eğilip o parçaları birleştiremem ki...
...............Karanlık bir gece yarısında
......gökte parlayan dolunay misali,
Sadece kendimi aydınlatıyorum
......etrafındaki hare gibi,
...............Deniz kenarında
.........................sahile vuran
.................................yunus balığı gördün mü hiç?
........................................................İşte o benim...

Ne geçmişten bir fotoğrafım var
Ne geleceğe dair bir hayalim
Sarı yapraklarda kaldı yaşanan hatıralar
Bir kaç eski fotoğraf neye yarar....

 
Toplam blog
: 21
: 476
Kayıt tarihi
: 09.06.10
 
 

8 Mart 1956 Zonguldak doğumluyum. Seyahat etmekten, güzel sanatlardan, resim yapmaktan, şiir yazm..