Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '15

 
Kategori
Şiir
 

İşte öyle

İşte öyle
 

Eski bir tılsımdı o… 
 
Gençliğimin aşkı,
 
Duru bir ten ve...
 
Hiç bildi mi kalbimdekini..?
 
****
 
Diyemedim! Riskti…
 
Platonik olsun...
 
Hiçten daha iyi, 
 
Hiç bildi mi kalbimdekini..?
 
****
Derken mübarek…
 
O..! Kübra kaynadı.
 
İçim halen kıpır kıpır..!
 
Ama! Belki hissetti kalbimdekini..?
 
****
 
Feda ettim benimi…
 
Ocakta yok! Aş yoktu,
 
Bir yana attım gururu…
 
Peki, ocak bildi mi, o çektiklerini..?
 
****
 
Güzel yaşadım. 
 
Bir gün İncirlik’te…
 
Bir gün dışarıda… 
 
Girl frend’le! Rahat, işime baktım.
 
****
 
Seni gören eş dost,
 
Bildi mi? Neyi! haaaa..! 
 
Gözleyenlere sormalı…
 
Ben realistim, hiç gizli yapmadım ki…
 
 
Toplam blog
: 489
: 133
Kayıt tarihi
: 07.08.12
 
 

1947 yılında Adana/ Yüreğir / Yamaçlı mahallesinde doğdum. İlkokulu Çukurova İlköğretim Okulunda ..