Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '12

 
Kategori
Müzik
 

İşte ruha gıda bir müzik daha!

İşte ruha gıda bir müzik daha!
 

alıntıdır


Cumartesi günlerine ne kadar çok plan sığdırmak istesem de, sonuç itibariyle hiç başlayamadıklarım diğer haftaya kalıyor.

Bugün özgür ruh günümdeyim. Böyle zamanlarda kendime kalmak istiyorum.

Uzun yürüyüşler yapmak, sessizliğimle konuşmak, telefonları bile cevaplamamak…

Ama ne kadar sessizlik istesem de müzik benim vazgeçilmezim.

Öyle ki, telefonumda birkaç sevdiğim melodi sabah uyanır uyanmaz hemen tarafımdan dinlenmeye başlanır.

Yol boyunca enstrümantal müzik eşliğinde yürüdüm. Müziğin dili olmadığı gibi, zevki de tartışılmaz.

Ben aynı müzikleri dinlemeyi severim. Tekrar, tekrar ve tekrar…

Hatta bazen bu huyum yüzünden “sen hala oralarda mısın? neler çıktı yenileri dinle” diye uyarılara maruz kalırım.

Ancak ne çıkarsa çıksın kendimce bir eleme yapar, ya hiç birinden hoşlanmam yada beş tane şarkı dinlediysem bir tanesini ruhuma dahil ederim.

Ruha gıdasını verecek müzik lazım haliyle.

Ne yazık ki, dinlediklerimin birçoğunda yalnızca sözlerin uyum sağlaması esas alınmış, anlam ve duygu yok.

Bugün eve geldiğimden beri aynı şarkıyı dinlemekteyim. Paylaşmadan edemedim.

Blog yazılarında takip ettiğim “Ahmet Karakayan” ne güzel yorumlamış ve yazmış.

Kaliteli müziği savunurum hep. Ve bir yerlerde işini ( hobisini) hakkıyla yapan ama bize ulaşamayan insanlar olduğuna inanırım.

Ahmet Karakayan hem sözleriyle anlam katmış, müziğiyle harmanlamış ve oldukça güzel eserler sunmuş bizlere.

Haberimiz olmadan aramızdaymış.

Müzikteki melodiler öylesine hoş bir tınıyla geliyor ki kulağa, gözünüzü kapadığınızda diyardan diyara götürebiliyor adeta.

Bu benim fikrim tabii.

Ben o kadar yürümeme rağmen  haftanın yorgunluğunu şimdi attım sanki.

Bilgisayarda birbirinden güzel şarkılarla Ahmet Karakayan, ocakta demlenmekte olan adaçayı.

Daha ne olsun ki…

Şimdi hayat daha bir güzel işte.

Kutluyorum kendisini izninizle.

 

http://www.dailymotion.com/video/xkbmet_sevgilim-ahmet-karakayan_music#

http://www.dailymotion.com/video/xjvevh_oyrendim-ahmet-karakayan_music#

 

Ve daha fazlası...

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..