Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '08

 
Kategori
Mizah
 

İşte size komedi...

İşte size komedi...
 

İşte Temel...


Geçen günlerde bir fıkra duydum bayıldım. Bunu sizinle paylaşmak istiyorum:

Bir gün Temel avrupada bir koşu yarışına katılmış. Fakat kendisi fazla koşamadığı için doping almaya karar vermiş. Ama yarışta da anlamasınlar diye yavaş koşmuş. Sonrada kahvede herkese anlatmış. Bunu duyan Dursun hemen söze girişmiş:

Ya Temel madem doping aldın neden yavaş koştun o zaman.

Temel hiç durur mu hemen söze girişmiş:

Ya anlasalardı.

İşte bu fıkraya çok güldüm. Şu Temelin yaptıkları bazen beni öyle güldürüyor ki sormayın ve de bu fıkrayı okurken Süreyya Ayhan aklıma geldi. Süreyya Ayhan da doping aldı. Fakat onunkisi bulundu. Acaba doping sayesinde mi bu Avrupa ve Dünya şampiyonluklarını kazandı. Düşündüm ama bulamadım. Neyse benim size anlatmak istediğim Temelin komiklikleriydi.

Alın işte size komedi…

Saygılarımla…

 
Toplam blog
: 3
: 419
Kayıt tarihi
: 18.04.08
 
 

Ben 6.sınıf öğrencisiyim.Uludağ Üniversitesi Devlet Konservatuarı yaylı çalgılar bölümündeyim. Keman..