Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '18

 
Kategori
İlişkiler
 

İşte Size Quantum Fiziği Nedir Sorusunun Yanıtı ve Quantum Fizikli Kadınlarla Erkeklerin Anlatımı

İşte Size Quantum Fiziği Nedir Sorusunun Yanıtı ve Quantum Fizikli Kadınlarla Erkeklerin Anlatımı
 

Quantum Fiziği nedir? sorusuna benim cevabım bu. Sizin ne düşündüğünüzü bilemem.


Eveeet… Nerde kalmıştık? Bir önceki yazımda: Bundan sonra Quantum Fiziği’ni yazarım demiştim; değil mi? Madem yazarım dedim… O halde anlatmaya başlıyorum hemen Quantum Fiziği’ni:

Efendim, Quantum Fiziği, çok güzel bir fiziktir. Şöyle ki: bu deyim, bilimin bu dalı, 90-60-90 ölçülere sahip, sarışın, 175cm üzeri boya sahip hatunlar için kullanılır. Quantum Fiziği, çok faydalıdır. Aç gözlü adamlara, bol bol göz banyosu yaptırır. Quantum Fiziği’ne sahip kadınlar, ateş parçasıdırlar. Yeme de yanında yat cinsinden olurlar.

 Bizi muma çevirir Quantum Abla’ların fiziği. Sonracıma; o ne dudaklar, o nasıl bel, onlar nasıl göğüsler öyle? Ölüyü diriltir. Firavun’u mezarından çıkarır. Quantum Fizik’li hanfendilerin, eşi menendi yoktur cihanda. Türlerinin en güzel örnekleridir onlar... Hiçbir kocakarının kusur bulamayacağı…

Kalçaları, Kim Kardashian’ınkilerle yarışır. Beli, cetvelle çizilmiştir. Heykeltıraşları bile hasta eder, hayran bırakır bedenine. Ayakları miniciktir mesela. Adeta yok gibidir. Bacaklarıysa sütun. O sütunları Anca sanat tarihçileri anlatır. Dudakları, bir içim su. Öpeni elektrik çarpar! Gözleri, ayışığı renginde. Habire Güneş Babamız’la oynaşır.

Bi de sıradan kişilerin kusurlarını işlemezler: Hiç gaz çıkarmaz, altına kaçırmaz, tuvalete de gitmezler. Hem niye gitsinler ki? Quantum Fiziği değil mi fizikleri? Öyle bir fiziğin sahipleri; geğirmeyi de bilmez, üstünü başını çamura bulamayı da. Pis işlerle de uğraşmaz, günaha da girmezler. Bunların hepsi, Quantum Fiziği’nin marifeti. Quantum Fizik’li kızlar, her iş gibi Elbette sevişmenin de en kralını bilirler.

Quantum Fiziği’nin bir de erkek versiyonu bulunur. Unutmadan hemen onu da anlatayım:

Mike Taysongillerdir. Dayak nedir bilmez, hep ağız burun kırarlar. En centilmen salon adamları da bunlar arasından yetişir. Kadınların sigarasını yakmayı, klark çekmeyi, trip atmayı, tavır yapmayı ordinaryusluk seviyesinde hatmetmişlerdir. Çünkü Quantum Fiziği; benzersiz, kusursuz, erişilmez, ulaşılmaz varlıklar yapmıştır kendilerini… Onlar da bunun sefasını sürer, havasını atarlar aleme.

Nasılsa, Gık!, diyen de yok karşılarında… Sıkılınca, egolarını patlatırlar, helyum gazıyla doldurulmuş balonlar misali… E, ne de olsa, helyum gazı da bulunur Quantum Fiziği’nde; değil mi? Boş yere uğrastırmayalım amcaları!

Kaslı vücutlarını, hormonlu beyinlerini, ilaçlar marifetiyle şişirilmiş pazılarını, baklava dilimi göbeklerini, üçgen vücutlarını nasıl görmezsin ablam! Herifler ayaklı Eros! Bi de ölmemeyi becerseler, tam olacaktı. Herkül’e parmak ısırtır, Zeus’a nal toplatırlar. Aman Zeus duymasın dediğimi! Tanrılarının gazabına uğramayayım sonra!

Quantum Fizik’li abiler her tür “ akıl oyunları ‘ndan haberdardır: Damayı, tavlayı gözü kapalı oynar, satrancın yeniden, en baştan kitabını yazarlar her gün…

Yani nasıl desem?.. Entelüktüel kafalı, cin fikirli, zeki mi zeki, kurnaz mı kurnaz kişilerdir Quantum tabiatlı adamlar… Bilmedikleri, beş vakit namaz… O da işlerine gelmez!

Yeni çıkan kitapları en önce onlar okur. Bardaki fıstığı, ilkin onlar araklar. Futbolu, basketbolu, voleybolu, hatta çim hokeyini bile bilirler. Ne? “ Peki ya golf?, “ mü dediniz? Ama ayıp ettiniz şimdi! Golfü de, oynamayı da, Quantum Fizik’li er kişiler icat etti tabii? Bunu da bilmeyene, ben neyleyim?!

Ne top peşinde koşarken, ne potaya sokarken basketi, ne smaç vururken filede, ne yüzerken havuzda… Hiçbir haltı ederken yorulmaz Quantum Fizik’li Erkekler… Elbette “ o şeyi “ icra ederken de… Robotik yapıları, sabaha kadar aksatmadan çalıştırır motorlarını… Su sporlarını da listeye eklemem gereksiz sanırım ama… Ben yine de söyleyeyim: En birinci sörfçüler de, en iyi yelkenli kullananlar da Quantum Fizik’li Erkekler safında yer alır. Onlar kiii… Boksla güreşi de fethedenlerdir!

Bi tek, jimnastiğin hiçbir türüne karışmaz, sadece baleye ilişmezler. “ Serde delikanlılık var!,“ babında.

 “ Quantum Fiziği nedir? “ Sorusuna verdiğim yanıtlar yukarıda. Peki ya siz ne sanmıştınız olayı?

 

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..