Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '18

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

İstediğim Haktır Benim

İstediğim Haktır Benim
 

Salih Arıkan


Ey Rabbim senin rızan benim bir yudum sevgiyi yaşamadan huzuruna varmaksa ben razıyım.
Beni senin yasak ettiğin tüm fiillerden uzak et.
Beni senin ve Resulünün sevgisiyle öyle doldur ki yüreğimi başkalarına yer kalmasın.
Adımlarım senden yana olsun çevir ayaklarımı yanlışa giderken.
Duymasın başka çağrıları kulaklarım.
Senin zikrin fikrin benim tek eğlencem olsun.
Dünyanın kiri pası ve acıları doldurmasın yüreğimi.
Dünyanın dertleri derdim olmasın.
Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..