Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İstediğin an terk edebilirsin beni

İstediğin an terk edebilirsin beni
 

Resim kaynağı:pb1.blogger.com


Gözümü açtım seni gördüm.

O günden beri seninleyim. Sen de benimlesin. Ne sen bıktın benden, ne ben bıktım senden.

Çok güzel günler gördük. Çok güzel anlar yaşadık. Birlikte aldığımız lezzetleri saymakla bitiremem.

Bazen gün batımında, bazen bir kar tanesinde, bazen bir kır çiçeğinde...
Bir ağacın dalında, dalın üstündeki serçede, serçenin kanadında, kanattaki tozda...
Bir çimenin yeşilinde, dağ çileğinin lezzetinde, denizin köpüğünde, ormanın kuytusunda...

Nereye baksam hep seni gördüm.

Hep seni yaşadım.

Sensiz olmayı hiç düşünmedim sevgilim....

Her mevsimde...

Kışın soğuğunda, yazın sıcağında, baharın umudunda, güzün yorgunluğunda...

Hep seni yaşadım. Hiç sensiz olmadım. Olamadım...

Sensiz hiçbir şeyi yaşamadım. Yaşanılan tüm güzelliklerde de sen varsın. Acılarda, hüzünlerde, sevinçlerde de.

Hepsinde sen varsın bir tanem...

Aşk böyle yapıyor insanı. Çimenin yeşilinde de seni görüyorum, dağ çileğinin çiçeğinde de.
Bulutta da seni görüyorum, suyun damlasında da...
Kuşun kanadında, günün batışında, ayın çıkışında.
Denizin köpüğünde, ormanın kuytusunda, yaseminin kokusunda...
Zenginliğimde, yoksulluğumda, yoksunluğumda...

Hep seni görüyor ve hep seni yaşıyorum.

Aşığım sana ben.

Aşığım.

Hiç bitmeyecek olan bir aşkı yaşıyorum sende. Neden inanmıyormuş gibi bakıyor ve alaycı gülümsüyorsun ?

Gülme, aşk işte, bildiğin aşk. Sende dolu dolu yaşıyorum...

Her şeye karşın şunu da biliyorum. Bir gün beni bırakıp gideceksin !

Nereden biliyorsun deme ! Biliyorum. Bunca aşkı, bunca sevgimi bırakıp gideceksin.

Gidersin elbet, seni yaşamak isteyen bunca kişi varken...

O kadar uzun zamandır benimlesin ki, bıkacaksın ve gideceksin. Biliyorum gülüm, gideceksin.

Olsun...

Gidişin de güzel benim için. Gitmek istediğin an, bırakıp gidebilirsin. Sakın düşünme beni. Ben başımın çaresine bakarım birtanem.

Hoş, gitme desem bir an bile durmazsın ki, gidersin. Olsun, git, senin gidişin de gelişin kadar güzel olur. Sevgiyle bulmuştum seni, sevgiyle uğurlarım.

İnan, gittiğin gün hiç üzülmem. Bir daha da aramam seni. Anlaştık değil mi sevgilim ? Gitmen gerektiği gün git. Hiç duraksama.

Ama bir şartım var.

Gideceğin güne kadar, gittiğin ana kadar seninle her şeyi dolu dolu yaşayalım.
Benden kendini esirgeme birtanem.
Anlaştık değil mi ?
Birlikte geçirdiğimiz her anı doyulmaz lezzetlerle yaşayalım.
Bunca yıldır yaşadığımız gibi, bundan sonra da –beni terk edene kadar- her şeyi aynı sevgiyle yaşayalım.

Belki bir şey daha isterim.

Son bir kez sevişmek... Tabi sen de istersen. Gitmeden önce bir kez daha sevişelim, sonra git.
Terin terime, tenin tenime karışsın. Bir kez daha sevgi sözcükleri söyleyeyim sana.
Ondan sonra git...

Seni uğurlayacak kadar seviyorum ben. Kim sevgilisini, gülünü, birtanesini uğurlayacak kadar sevebilir ki ?

Ben seni işte böyle seviyorum.

Gidişinden mutluluk, huzur duyacak kadar seviyorum.

Başka hayatlara karışacağını bile bile, hiç kıskanmadan, hiç gönül koymadan uğurlarım seni

İstediğin zaman git sevgilim...

Tıpkı istediğin zaman geldiğin gibi...

Çok şey öğrendim senden, çok şey verdin bana.

Seni uğurlarken tüm yaptıkların için teşekkür eder, sevgiyle uğurlarım seni.

Git, istediğin an git, ama gideceğin anı bana sakın söyleme.

Ansızın git...


Yüzüme "durup dururken nerden çıktı bu ayrılık konuşması" der gibi bakıyorsun...
Bak iyi dinle beni birtanem.

Bunları sana neden söylüyorum, biliyor musun ?

Farkında mısın bilmem. Bu gün seninle birlikte oluşumuzun 51. yıldönümü...

51 yıl önce bulmuştum seni hayat...

Ne zaman kaybederim bilmem.

Ama bil ki kaybettiğim anda bile çok seveceğim seni.

Bunca yaşanmışlıklara karşın sevgiyle, mutlulukla uğurlayacağım.

Git hayat, ne zaman istersen çek git.

Giderken seni hep sevdiğimi unutma...

Şimdilik, nice yıllara bana...

 
Toplam blog
: 90
: 2099
Kayıt tarihi
: 27.05.07
 
 

Yaşayacağım yıllar yaşadıklarımdan daha az... Öyleyse "adam gibi yaşamalı" diye düşünüyorum. Kola..