Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '20

 
Kategori
Sigorta
 

İsteğe Bağlı Sigorta Boş

Nasıl olduysa bilmeden evimi sigorta ettirmişim. Hatta bilmeden Ödemişim de. Neyse, bana koymaz da düşündüm yani neye yarayacak.

Emeklilik, sağlıktan yararlanma ve araçların Kasko sigortaları mantıklı karşılığını alıyorsun. Diğer sigortalar köy sandığına.

Bu sigortayı bulanı bulsam şeytani zekâsı için alnından öpeceğim!

Benim evim mi yanacak? Hani olmaz da oldu diyelim. Ben bunca yıl çevremde bu tür sigortalardan yardım alan kimse görmedim. Adam başı binlerce lira topluyorlar, milyon dolarlardan bahsediliyor. Araştırın kime ne vermişler? Fakirin evi yanar mı, kendi yanar yine evine bir şey olmaz. Hiçbir karşılığı yok, bedava para!

İnsanlar geleceklerinden korkuyorlar ya koşa koşa prim yatırıyorlar. Maliyeti de yok, çoğunu zengin etmiştir bu sigorta. Öyle merak ediyorum ki evimi kendim yakıp ne veriyorlar bir göreyim diyorum! Ya bu biraz hassas da bir konu belki yazımı yayımlamayacaklar ama yani bu şekilde sanki boşa para toplanıyor gibi bir durum var. Bu işin ilgilileri yaptıkları ödemelerin belgelerini önüme yığacaklar belki ama toplumda da benim gibi düşünülüyor.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..