Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '08

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

İşteki ben...

İşteki ben...
 

MERHABALAR HERKESE!!!

Çoooook uzun bir aradan sonra tekrar yazmaya başlamanın vakti geldi diye düşündüm. Yazılarım çıkmadı ama ben sürekli burdaydım aslında takip edebildiğim kadar.. Her ne kadar profilimi bir türlü değiştiremesemde artık çiçeği burnunda bir makina mühendisi olarak iş hayatına atıldım:)

Üniversitenin vermiş olduğu o rahatlığı aramadım desem yalan olur.. Bir yandan yeni bir çevre heyecanı ve heves ama öbür yandan 2. öğretim okuyan birinin uyku alışkanlığını değiştirme çabaları 2 ay zorladı beni:)

Sonra sonra alıştım bu tempoya sevdim hatta MÜHENDİS HANIM olmayı:)

Herşey bu kadar pembe gitmiyor tabi iş arkadaşlarınızla anlaşamıyorsanız eğer... İş arkadaşlığı sorunu da değil bu insan yada sosyal olmanızla alakalı diye düşünüyorum ofisinizde ast üst, şef-amir piramidi yokken sizden sadece 1 sene fazla tecrübesiyle size emrebileceğini sanan insanların... Gerekli cevabı da alıyorlar gerçi ama bir kere soğudunmu olmuyor işte..

Ama şanslı kesimdenim ben yeni iş teklifi alıp bırakıverdim orayı:) Şimdi mi?

İstanbul'da yaşama alışmaya çalışıyorum aslında..

Görüşmek üzere!

 
Toplam blog
: 11
: 1001
Kayıt tarihi
: 11.09.06
 
 

1984 doğumluyum. Henüz çiçeği burnunda sayılabilecek bir Makine Mühendisiyim. Karınca kararınca ..