Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '21

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

İsteklere Kavuşmak !

 

Ne büyülü ve sıcak bir kelime, kavuşmak. Candan cana insana, keyifle hayale, güvenle isteklere, bağlılıkla yaşama kavuşmanın içsel tatmini nice anlara bedel değil mi J 

 

İnsan kendi içinde kavuşmak ister. Kendinden kendine, ruhundan bilinçaltına, duygularından düşüncelerine kavuşmak ister. Kendine kavuşan, kendisiyle buluşan dünyayla, varoluşla ve tüm zamanlarla buluşur.  

 

Zihinle ruhun kavuşması, düşünce ile duygunun birleşmesi ve ifadenin zenginleşmesini getirir. Akıl ve kalbin birlikte hareket etmesi tüm enerji beden alanımızda akışkan, sistematik bir desen oluşturur. Hayat desenimizin bu birleşmeye ihtiyacı var.  

“Kalbimle zihnim kavuşuyor, uyumla yaşama bağlanıyorum”  

 

Ruh ile beden ayrı mıdır? Aslında birliktedir fakat ruhu hep başka bir kimlik gibi görmeye alıştık. Beden ruhun dünyadaki evidir. Ruh evinden taşınmaz, ayrılmaz. Beden onun için tüm yaşam boyunca en kıymetli mekandır. Şimdi ruh ile bedeni duygularımızda ve düşüncelerimizde birleştirme vakti geldi.  

“Ruhum ve bedenim kavuşuyor, yaşam yolum neşeyle, bereketle açılıyor” 

 

İçimde galaksiden büyük bir evren var. Beni ben yapan 32 dinamik var. Dışımda hareketinden etkilendiğim ve benimle birlikte hareket eden bir evren daha var. içimdeki ve dışımdaki evrenlerin birlikte hareket etmesi gerekiyor. İkisinin ayrı ayrı ritimle hareket etmesi bozuk ve uyumsuz seslere sebep olur. Birlikte ve uyumla hareket ederlerse kapılar açılır, yaşam taçlanarak devam eder.  

“İçimdeki evren ile dışımdaki evreni güven ve neşeyle birleştiriyorum, bilgelikle var oluyorum” 

 

En çok neye kavuşmaya niyet edersiniz? Düşünün, ulaşmak istediğin her şey için kavuşma niyeti yaparak yukarıdaki adımları takip edin.  

 

“Sevdiklerime / paraya / işe / sağlığıma / huzura / neşeye / bilgeliğe … kavuşmaya niyet ediyorum. Kalbimle zihnim kavuşuyor, uyumla yaşama bağlanıyorumRuhum ve bedenim kavuşuyor, yaşam yolum neşeyle, bereketle açılıyorİçimdeki evren ile dışımdaki evreni güven ve neşeyle birleştiriyorum, bilgelikle var oluyorum.” 

 

Sevgi ve şifayla kalın, 

Ebru Demirhan 

www.ebrudemirhan.com 

@ebrudemirhan.ytm 

 
Toplam blog
: 178
: 43
Kayıt tarihi
: 30.10.18
 
 

Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri, İlkokul Öğretmenliği, Sosyoloji bölümü lisans ve Psikol..