Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '14

 
Kategori
İlişkiler
 

İstemek yetmiyor bazen...

İstemek yetmiyor bazen...
 

Yanında olmak istiyorum. Elini tutmak istiyorum. Sana sarıldığımda bütün üzüntülerimden sıyrılmak istiyorum. Gülümsediğini görmek istiyorum. Birlikte film izlemek istiyorum. Sokaklarda sarmaş dolaş yürümek istiyorum seninle. Hayatın zorluğuna aldırış etmeden seninle olmak istiyorum anlamıyor musun?

Yanağına dokunmak istiyorum. Ağladığın zaman gözyaşını silmek istiyorum. Şu mahvolmuş hayatımı güzelleştir istiyorum. Telefonda konuşurken gülümsemeni, mesaj attığımda kalbinin heyecanla atmasını istiyorum.

Uzun uzun sohbet istiyorum seninle. Uyurken nefes alışını izlemeyi sevmek istiyorum mesela. Kahvaltıda peynir sevmediğini bilmek istiyorum. Taze sıkılmış portakal suyuyla ne kadar mutlu olduğunu görmek istiyorum.

Fotoğraf albümü oluşturmak istiyorum. Birlikte çektirdiğimiz fotoğrafları komodinin üstünde görmek istiyorum. Sana sarıldığımda seni sevmek için daha çok sebep bulmak istiyorum. Bana seni seviyorum demeni ve utandığımı görmeni istiyorum. Sevdiğin şarkıları dinlemek istiyorum. O şarkılarda kendime pay çıkarmak istiyorum.

Kendimi dünyanın en şanslı insanı gibi hissetmek istiyorum. Bütün hüzünlerden uzak bir dünyamız olsun istiyorum. Bir sahil kenarında bankta oturup sakince denizi izlemek istiyorum seninle.

En zor anında yanında olmak istiyorum. Öfkeden sinir krizi geçirdiğinde ya da ağladığında sana sarılıp ”Her şey geçecek, ben buradayım artık” demek istiyorum anlıyor musun?

Uyandığımda yanımda olmanı istiyorum. Üşümüş ayağımı ayağına değdirip seni tatlı tatlı sinirlendirmek istiyorum. Seninle sinema gişesinde sevgili koltuğu almak istiyorum. Ya da otobüs koridorlarında aynı kulaklıkla müzik dinlemek istiyorum.

Birlikte gülümseyerek hatırlayacağımız anılarımız olsun istiyorum. Artık geceleri tavana bakıp hayatımı sorgulamak istemiyorum. Kollarına sarılıp huzurlu bir şekilde uyumak istiyorum. Saçlarını okşayarak sana şiir okumak istiyorum mesela.

Seninle yarınlara mutlu uyanmak istiyorum. Ama sen beni görmemek için elinden geleni yapıyorsun. Yoksa sevgim sana fazla mı geliyor? Keşke Ötenazi hakkımı kullanabilsem. O zaman seni bu denli seven birinden kurtulmuş olurdun.

Hem de sonsuza kadar.

 
Toplam blog
: 6
: 798
Kayıt tarihi
: 31.08.12
 
 

Gazi Üniversitesi Sanat Tarihi bölümünü okuyorum. Kişisel gelişim, Kadın- erkek ilişkileri,  Günd..