Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '09

 
Kategori
Blog
 

İstemiyorum!

İstemiyorum!
 



Evet!

İstemiyorum!

Abuk sabuk yorum istemiyorum!

Abuk sabuk mesaj istemiyorum!

Seviyesiz, basit insanların bana yazmasını istemiyorum!

Beni kendi dengesizliğine alet etmeye kalkışmasını istemiyorum!

Kaleminden bile edebi silip atmış insanların bana hakaret etmesini istemiyorum!

Tam bir mahalle ağzıyla yazılan çirkefin bana ulaşmasını istemiyorum!


Burada da engelleme sistemi olsun!

Kara listemdeki yazar bana ulaşamasın!

Yayına alıp almama sorunu değil bu.

İçindeki zehiri bana ulaştıramasın!

O keyfi yaşatmayayım edepsize!

Yorum yapamasın, ona kapalı olsun yazımdaki yorum kısmı.

Mesajla bana sataşamasın!



Engelleyeyim!

Üstüne çizik atayım!


Keyifle okuduğum yazı ve yorumların arasına sızmasına izin vermeyeyim!


Her eleştiri yazana değil tabii ki sinirim.

Nezaketin ve zarafetin süzüldüğü kalemlerden gelen eleştirilerin başım üzerinde yeri var. Eksiğimi, kusurumu incitmeden yazan insan benim dostumdur.

Eleştiri, hakaret değildir!

Eleştiri, kültür ister, birikim ister.

Tın tın insanlar eleştirmeyi de eleştirilmeyi de beceremez, tam bir mahalle ağzıyla hakaret eder sadece.

İstemiyorum!


Editörlerimize açık dilekçemdir!

Lütfen buraya da öyle bir sistem kurulsun!

Engelleme, kara liste olsun!

Lütfen!









 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..