Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '13

 
Kategori
Şiir
 

İstemiyorum dertlerime derman

Kar yağıyor yüreğime hem de lapa lapa

Ve

Eriyor dibi kalmış bir mum misali yüzün.

Karanlığa gömüldüğünde insafsızca gece

Sessizce ama hece hece

Sukutlarla şaha kalkıyor yine hüzün.

Parçalı bulutlu isimler

Sisler ardında kalmış resimler

Masum bu kez mevsimler

Ağzı dili yok ki zamansız gelen güzün.

İstemiyorum artık dertlerime derman

Böyle yaşamak bana Yaradan’dan ferman

Kan olup fışkırsa özlem damarlarımdan

Vallahi billahi demem ben aman

Elem, keder, gam!

Bekliyorum, gelin ve katmer katmer üzün.

Buzdan bir perde iniyor kirpiklerime

Salkım saçak sarkıtlar saçlarımda lime lime

Artık yakamıyor canımı acılar

Durmayın, durmayın anılar

Maziyi bir daha, bir daha gözlerimden süzün.

Kar yağıyor yüreğime hem de lapa lapa

Ve

Eriyor dibi kalmış bir mum misali yüzün.

06.05.2013 / S.Unur Özdemir

 

 

 

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..