Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '12

 
Kategori
Şiir
 

İstemiyorum...

İstemiyorum...
 

Cansen Ercan


Aldım elime resmini
Yaktım köşesinden

Ortalık döndü yangın yerine

Yandı ellerin elbiselerin
Derinden sessizce

Yangın çıktı üst katlara alev alev
İçimde yandı çiçekler

Kavruldu sevinçler

Aldın hançeri eline hiç düşünmeden
Ama ister düşün ister düşünme
Soktun beklemeksizin

Yüregime yüregime

Belki öldürdün beni
Ama öldüremedin

Yanan yangın yerindeki mor menekşeleri

Hele beni ve seni
Ama öldüremedin hic seni
Seni ve mahzun sevdalı gözlerini

Hançer gibi sözlerini
Ama önce gözlerini

Durdurdum yangını baktım resmine
Yanan ellerine elbiselerine ve gözlerine

O gözler benim gözlerim
Hüznüm sevincim

Kör edemem kendimi
Sendeki sevinci

Yüregim kor gibi
Yüregim sancı icinde

Kan su oldu sızdı denizlere
Dalga oldu sevgilere

Durdurun bu yangını bu kanı
Ölüyor sevinçlerim ölüyor sevgilim

İstemiyorum ölsün sevinçler
Hele o gözler

Resmi aldım yerinden
Koydum kan yüregime

Baktım gözlerine

Gözlerime ve yanan ellerine
Acıyla resmine

Resmime

Öldüremedigim sevgime

Sevgilime.

 

 
Toplam blog
: 88
: 1115
Kayıt tarihi
: 09.01.07
 
 

Ankara SBF'yi bitirdim. Öğrencilik yıllarında gazetecilik, sonrasında uzun yıllar özel sektörde ü..