Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '13

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

İsterdim

Sende yaşamak isterdim

Bütün mutluluklarımı

Sana adamak isterdim

Yarını umutlarımı

Sana yazmak şiirleri

Sana söylemek düşleri

Ve sende bulmak sevgiyi

Ve bir ömür bir yastıkta

Sende yaşamak isterdim

 

Sende yaşamak isterdim

Denizi yakamozunu

Akşamın serinliğini

Bir martının sevincini

Bir baloncu peşinde

Koşan küçük çocuk gibi

Bir genç sevdalı misali

Aşkların en güzelini

Sende yaşamak isterdim

 

Sende yaşamak isterdim

Gece mehtabı kadehi

Birden yıldız kayar gibi

Bir çobanın kavalında

Ninnileri dinler gibi

Ve yüreğimin içinde

Saklı bir sevda misali

Ve bütün mutlulukları

Sende yaşamak isterdim.

 

Bayram YANDIM  

 
Toplam blog
: 70
: 147
Kayıt tarihi
: 19.09.12
 
 

Balıkesir'in Dursunbey ilçesinde 1964 yılında dünyaya geldim. Ailem iki yaşındayken Manisa, Kırka..