Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '11

 
Kategori
Siyaset
 

İstikrar derken?

İstikrar derken?
 

NE ANLADIN?


Neredeyse 9 yıl oldu, 88 yıllık Cumhuriyet tarihinin yaklaşık %10’unu mevcut iktidarla geçirdik. Geçirdik derken? 

Ben hapis yatmış biriyim. Gözaltında, hapiste olan kişinin durumunu bana anlatmayın. Çabuk o çocukları serbest bırakın (Başına çuval geçirilerek karargâhından ABD askerlerince teslim alınmış Türk Özel Kuvvetleri Askerleri). Çocuklar derken? 

Annan Planı’nda biz AB’yi aldatmadık, Güney Kıbrıs Rum yönetimi aldattı. KKTC samimi davrandığı halde, Güney Kıbrıs Rum yönetimi bir hafta sonra AB’ye dahil edildi ve Kuzey Kıbrıs ambargoya tabi tutuldu. Aldatmadık derken? 

Artistlik yapma iyi bir sanatçısın, terbiyesizlik yapma. Lan! Bana anayasayı öğretme! Çiftçiye ne verildiğinin farkında mısın şu an? Hadi ananı da al git buradan! Ananı derken? 

Sayın Perez, benden yaşlısın. Sesin çok yüksek çıkıyor. Biliyorum ki sesinin bu kadar yüksek çıkması suçluluk psikolojisi… Van minit derken? 

Askerlik yan gelip yatma yeri değildir. Yatmak derken? 

OECD enerji fiyatları endeksine göre Türkiye enerji fiyatları en çok artan ülke konumunda bulunuyor. En çok derken? 

Arjantin, Fransa, İsviçre, Slovakya, Rusya, Yunanistan, Kıbrıs, Galler İskoçya, Şişi, Venezüella, Litvanya, İsveç, İtalya, Vatikan, Polonya, Hollanda, Lübnan, Belçika, Kanada ermeni soykırımı iddiaları kabul etti. ABD’nin de iddiayı kabul etmesi artık an meselesi. Soykırım derken? 

“Referandum sonucunda yuzde 51 de olsa evet evettir”. 51 derken? 

Dünya’nın en pahalı kırmızı etini satın almak zorunda kalan vatandaşa, çözüm olarak Et ve Balık Kurumu’na canlı hayvan ve et ithalatı yapabilmesi için yetki verilmiştir. İthalat derken? 

Ben yargının işine karışmam, yargı da benim işime karışmasın. Karışmasın derken? 

Taksim’de bin iki bin kişi çıkarmak mesele değil. Biz de 5 bin öğrenciyi o meydanlara çıkarırız ama gerilimden yana değiliz. Çıkarırız derken?
.
.
.
Siz neden bahsediyorsunuz istikrar derken? 

 
Toplam blog
: 43
: 543
Kayıt tarihi
: 03.05.11
 
 

 İsyancı ruhlu, demokrat, kendi çapında yazar... ..