Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

İstinaf (!) mahkemesi inşaatı

İstinaf (!) mahkemesi inşaatı
 

Diyarbakır'da neler oluyor?

Bir arkadaşımın iş için gittiği, Diyarbakır'da gördüğü bir inşaat ve bu inşaat önündeki yazıyı bana anlatmasıyla ilgili olarak, bu olayı yazma ve aktarma gereği duydum. Bana göre çok çookk önemlidir..!

Bir resmi bina inşaatı..! Önündeki tabelada şunlar yazılı imiş:

DİYARBAKIR İSTİNAF MAHKEMESİ İNŞAATI " Construction of Court of Appeal Building Diyarbakır.

Hibe sözleşmesi bedeli : 7 milyon 284 bin euro

Financed by ( parayı veren ) : Avrupa Birliği ( Europen Union )

Faydalanıcı : T. C. Adalet Bakanlığı ( Republic of Turkey, Ministry of Justice )

Bildiğim kadarıyla şu anda ülkemizde istinaf mahkemeleri yoktur. AKP hükümeti bu mahkemeleri kurmak için, yasa tasarısı hazırlamaktadır.

Yani yasa henüz kanunlaşmamıştır. Tesadüf bu ya; Bu mahkemelerin kurulmasını AB'de çok ısrarlı bir şekilde istemektedir.

AB'nin projesi ülkemizin bölünmesi sonrası, bu mahkemelerin eyalet mahkemeleri olarak kullanılmasıdır. Bunu açık açık dile getirmektedir.

AB sonuçtan o derece emindir ki, 7, 3 milyon euroyu bir çırpıda bağışlamış, mahkeme binasının inşaatına bile başlamıştır.

Üstelik nerede?.. Tesadüf bu ya; yine Diyarbakır'da.

"İSTİNAF" sözlük anlamı nedir?.. Mahkemenin verdiği kararı kabul etmeyerek bunu istinaf mahkemesine taşımak yani yargıtay ile mahkeme arası bir şey...

Özgür ülkemin, özgür meclisinin, özgür insanları.

Özgür ülkemde, özgür meclisimin kararı bile olmadan, yasası bile olmadan, özgür ülke daha bölünmeden, AB bu mahkeme inşaatını nasıl yaptırabilmektedir.

Bu konudan daha iyi anlayan arkadaşlar otursun kafa yorsun. Yazın yazabildiğiniz kadar.

Ülkemiz için her yurttaş görev başına...

 
Toplam blog
: 41
: 1248
Kayıt tarihi
: 09.12.08
 
 

Hayatımızın gayesi, gayelerimizi hayata geçirmektir. Benim de şu anki gayem, burada bir şeyler ya..