Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

İstiyorsan git..

İstiyorsan git..
 

İstiyorsan git
inan
ardından ağlamam..

Ama
yanlış anlamazsan,
yastığıma bıraktığın saç tellerinide alırmısın...

ve
kokunu..
ve..
..
.

Nasıl geldiysen
o şekilde gidiyorsun işte..

ihtiyaçtandı belki gelişin
bir kahve içip kalkıcağım demiştin..
Sonra bir sigara yakmıştın
binlerce kez falıma bakmıştın..

Kül tablamda
yatağımda
hayatımda
izmarit kokusu bırakmadın ya
teşekkür ederim..

Yalanı yok gecenin
ben
seni
ilk sigaranda sevmiştim..

İstiyorsan,
git..
İnan ardından ağlamam..

Ama..
..
.

Şimdi sana kal desem
bana bunu yapma diyeceksin..
Şimdi sana kal desem
gözyaşlarını siliceksin..
Ellerinden tutsam
ruhuna aksam
saç tellerine dokunup
bir kahve hazırlasam
kal desem
kalsanda
yüreğini göndereceksin..

Beni merak etme,
telefon defterimi kurcalarım.
Kaybolurum gecede
sabahı bulmadan
ölürüm..
Senin kokun olmayan bu bedende..

Lanet olsun
defol GİT..

Karşımda dikilme öyle..

İçer
şarhoş olur
sabahlarım bir köşede..
Ölürüm
bir kez daha
senin olmadığın bu şehirde..

Bu evde..
Bu bedende..

Gözyaşları
içersinde...

Önce
aynı karedeki resimlerimizi
ayırırım..
Sonra
yan odadan yazdığın mektupları
yakarım...

Kopartıp atarım parmak izlerimi
yırtarım kimliğimi..

Artık anlamı olmıyan günlerde
aldığın
anlamı olmıyan hediyeleri
kırarım..

Dedim ya
iç acıma tüküreyim
ağlamam desemde
ağlarım..

Hadi git..
Kal dememi beklemiyorsun ya
..
.
Anlamadığım
niye dikilirsin kadın
karşımda...


Biliyormusun
inanırdım ben o kahve fallarına..

Şimdi... ..
Şimdi sana kal desem
beni bekliyor diyeceksin..
Şimdi sana kal desem
aslında hep
ona ait olduğunu söyliyeceksin..
Şimdi SANA KAL DESEM
lanet olsun
bu gece kalsanda
yarın sabah ben uyurken gidiceksin...

Tamam...
...dokunma !
haklısın....

Fazla anlam yüklüyorum sevişmelerimize..

Tamam
ağlamıyorum
..
.
sarılma yine..

Sadece git..

Zaten
kahve tadında uğramıştın
sonra
bir sigara yakmıştın..

Dumanı kaçmıştı sağ gözüne
sen fıncana bakarken..
Utanmıştın..
Çocuk gibi gülümsesende
sen kadındın..

..
.
Kadınımdın..

Çikolatanı bitirdiğimde
kızardın
sen bir tek
ustadın şiirlerinde
ağlardın..

Kadın gibi kurardın masamı
adam gibi oturur anlatırdın..

Ne vakit
arsızlaşsan
kimseden
utanmazdın...
..
.
Tamam..
yapma bunu..
son kez de olsa
susturmak için
parmaklarınla
dokunma dudaklarıma...

Gözlerimi kapatıyorum..
çocukluk bu deme
ne olur
bu sefer söylenme..

Gözlerimi
kapatıyorum..
Ses çıkarmadan gider misin..

Gözlerimi
kapatıyorum...
Tekrar açtığımda
yeni bir hayata başlıyorum..

Merak etme..

Hadi
git..
ve ne olur
gözlerim kapalıyken beni öpme..

Duyuyorum ezan okunuyor..
Gün ağırmış olmalı..
Yoruldum artık
midem bulanıyor..

..
Ayaklarım uyuştu sanırım
gözlerimi açıcağım artık..
hala
ordamısın?

..
.
.


T&T

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..