Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '09

 
Kategori
Şiir
 

İstiyorum...

İstiyorum...
 

Ne yazmak teselli ediyor, ne uzaktan izlemek!
Seni istiyorum!
Sana dokunmak, sevginin sıcaklığını,
Hissetmek istiyorum,
Beyaz tenine, biçimli vücudunun kıvrımlarına,
Dokunmak istiyorum,
Suda yıkanan peri kızları gibi,
Işıl, ışıl yanan vücuduna buseler,
Kondurmak istiyorum,
Kıpır, kıpır bir kızıllığın içinde,
Omuzlarına dökülmüş, sarı saçlarını,
Okşamak istiyorum,
Sabırsızlıkla bekliyorum, sevginin olgunlaşmasını!
Biliyorum bağ bozumunda, seni beklediğimi,
Anımsıyacaksın!!

H.Göksu- P.bahçe
07/06/09
 
Toplam blog
: 465
: 1550
Kayıt tarihi
: 03.12.07
 
 

Çevreye saygı, insanlık görevi olarak algılanmalıdır. Bankacılık ve finans yöneticiliği  uğraşım ..