Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '11

 
Kategori
İlişkiler
 

İstiyorum...

İstiyorum...
 

...


Özledim seni... Deli gibi... 

Yazmaktan başka bir şey yapamıyorum 

Zaman tahtasına çakılan çiviler gibi; 

Her gün bir darbe daha, özlüyorum...Özlüyorum...Özlüyorum... 

Ağustos bitiyor neredeyse... 

Hiç bir şey avutmuyor yüreğimi 

Düşüncelerimin ucundan tutmaya çalıştıkça 

Kaçırıveriyorlar elimden, hepsi sana koşuyor 

Rüyalarım bile sana doğru 

Özlüyorum...Özlüyorum...Özlüyorum... 

Sesini son kez duyalı sanki yüz yıl oldu... 

Okuduklarımı, gördüklerimi anlatmak istiyorum,  

Sen de bana bir şeyler anlat istiyorum... 

Sofradaki zeytini, ekmeği bölüşelim istiyorum... 

Olabilirmiş gibi; bir zeytini, bir lokma ekmeği senin için yiyorum... 

Yine komik bir şeyler söyle, zekanın eseri şakalarına yine birlikte gülelim istiyorum... 

Elim korkusuz, sınırsız bulsun tenini 

Elimden tenin tenime sinsin istiyorum... 

Uykumda yanımda ol, gece birlikte bitsin, güneşin ışıklarıyla birlikte uyanalım... 

Demli çayıma sen eşlik et, birbirimize doyalım istiyorum... 

Akşamın serinliği sokakları basarken, biraz insana karışalım; 

Kadıköy sokakları, sahil bizi görsün; biz denizle birbirimizden başkasını görmeyelim istiyorum... 

Ellerimiz kenetli, ayaklarımız ritimli, tazelenmiş,  

Akşam güneşiyle efkarlanmış dönelim... 

Şarabımızı açalım, içelim, içelim... 

Aşk sarhoşu bedenimizi, şarap damlaları süslesin; cilalanalım, parlayalım istiyorum... 

Ani bir yağmur bastırsın, atalım kendimizi altına, ıslanalım, sırılsıklam olalım istiyorum... 

Ne kadar delilik varsa yapalım,  

Aklımızı susturup, aşkımıza bakalım istiyorum... 

Ne çok şey istiyorum... 

Çok istemek yeter mi, bilmiyorum... 

 

Not: Ağustos'tan kalıntı... 

 

 
Toplam blog
: 53
: 471
Kayıt tarihi
: 03.07.09
 
 

Balık burcunun tüm özelliklerini taşıyorum. Duygu dünyasında yaşıyorum. Gerçekler çok ağır geliyo..