Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Haziran '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İstiyorum İstiyorummm

İstiyorum İstiyorummm
 

Herhangi bir açıklama uyduramayacağım.


Adımın Piraye olmasını istiyorum, ama mahkeme salonunda hakime söyleyecek bahane

bulamıyorum.


Öğretmen olmak istiyorum, ama mini cooperım olsun istiyorum.

Oğlum olsun adı "Kağan" olsun istiyorum ama herkes "Kaan" desin istemiyorum.

Avusturya da okumak istiyorum, ama ailemi, sevgilimi burada bırakmak istemiyorum.


Türkiye’de okumak istiyorum.

Viyana Üniversitesin de okumak istiyorum, ama Viyana Üniversite’si Türkiye’ye gelsin istiyorum.


Zengin olmak istiyorum.

Deniz Baykal yerini bana bıraksın istiyorum, ama yalan söylemek istemiyorum.

Aslında kendi halinde çocukları için yaşayan bir anne olmakta istiyorum.


Denize bakan bir evde oturmak istiyorum, ama Bursa’yı da çok seviyorum.


Saçlarım kıvırcık olsun istiyorum, ama sıkılacağımı da biliyorum.


Kilo vermek istiyorum, ama yemek yemekten çok hoşlanıyorum.


Bronzlaşmak istiyorum, ama kanser olurum diye korkuyorum.


Annemi çok seviyorum, ama babamı da çok seviyorum.


Ablamı çok seviyorum, ama yine de Gülşen Bubikoğlu’nun ayakkabılarını onunla paylaşmak

istemiyorum.


Ananemi hacca göndermek istiyorum, dolayısıyla Var Mısın Yok Musun’ a katılmak istiyorum.


Lotodan para çıksın istiyorum, ama günah diye oynamak istemiyorum.


Hiç uykum gelmesin istiyorum, ama hiç uyanmakta istemiyorum.


Yönetmen olmak istiyorum, ama oyunculuk yeteneğimi napacağımı bilmiyorum.


Öğretmen olup tahtaya yazı yazmak istiyorum, ama ellerim tebeşir olsun, çatlasın istemiyorum.


Ne olacağıma karar vermek istiyorum, ama karar vermek istemiyorum.


Gazetelerden topladığım bütün belgesellerimi sabahlara kadar izlemek istiyorum, ama sabaha kadar

Sims oynamakta istiyorum.


Kitap okumak istiyorum, ama hep ağlamak istiyorum.


Gazeteci olmak istiyorum, ama sürünmek istemiyorum.


Zengin koca bulayım diyorum, ama genç yaşta kendimi eve kapamak istemiyorum.


Bu kadar düşünmekten vazgeçmek istiyorum, ama zekası geri şaşkın kızlara benzemek hiç

istemiyorum.


Çok yazı yazmak istiyorum, ama gözlerimin ağrımasını istemiyorum.


Şarkı söylemek istiyorum, ama sesim güzel çıksın istiyorum.

"Evettttt istiyorum, evetttttt söylüyorum, evetttttt....." diye devam eden şarkının devamını

hatırlamak istiyorum ama çok saçmaladım biliyorum.

Aman şu ahir ömürde her şey yaşanır dimi ama? Napalım kader, mukadderat… :))

 
Toplam blog
: 58
: 1647
Kayıt tarihi
: 13.05.09
 
 

Marmara Üniversitesi Halkla İlişkiler bölümü öğrencisiyim. Okumak, yazmak ve hayata dair yorumlar ya..