Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '14

 
Kategori
Deneme
 

İstiyorum ki...

İstiyorum ki...
 

Yazarken kelimelerimi seçerken onları özenle sıraya düzerken istiyorum ki bu yazılarım insanları sevince mutluluğa gülümsemeye doğru alsın götürsün, lakin kelimeleri en güzel şekilde sıraya dizerken, kalemim insanların gülümsemesi için önce yüreklerindeki kirden pastan yani kin ve nefreti atması gerektiğini haykırıyor.

Az düşündükten sonra, kalemime bunun anlaşılması düzeltilmesi için senin ile gece gündüz yazmam anlatmam gerekir diyorum, kalemim duruyor, ama anlayacak okuyacak insanların olması gerekir okuduktan sonra derin düşünceler içinde okuduğunu tartması gerekir diyor.

Bende sen yazmaya devam et benim ile okuyucular bunu senden benden iyi biliyor, okuyunca rahatlar gerekeni yapar diyorum.

Ama hala gönlümüzde demir ile kapısı kapatılmış surlar var onu nasıl yıkacağız bilemiyorum ve bunu kalemime söylemiyorum.

Kalemim bana sen yüreğindekileri bana söyle gerisine karışma diyor.

Anlatmak kolay değildir, bazen yanlış anlaşılmadan dolayı korkarım ve çekinirim, bazen olur ya okuyan okuyucu kelimelerin yönünü ve anlamını ters okur, kelimelerin boynuna takar ilmiği cansız bırakır diye korkuyorum ama yazmaya da devam ediyorum, bu yazarın her zaman yazdığı alanda başına gelen olağan bir şey diyerek es geçiyorum.

Kin nefreti atsak yüreğimizde
Yürüsek merhametin yoluna doğru
Sevgi ile sarsak birbirimizi
Ayrılığı uçurumlara atsak

Hak yolunda birlikte beraberce yürüsek
Nefsi şeytanı kör kuyulara kapatsak
Ayrılıkları musalla taşında bıraksak
Yürüsek sevgiye hakka merhamete el ele gönül gönle

Mehmet Aluç
__________________
Mümin tövbe ile merhamet ister Rabbin'de affı için
Selam ve dua ile... 

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..