Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ağustos '08

 
Kategori
Dünya
 

İsviçre kasalarına değil, bize gel!...

İsviçre kasalarına değil, bize gel!...
 

alıntı


Pakistan Devlet Başkanı Pervez Müşerref’in önce Suudi Arabistan’ın Mekke kentine giderek umre farizasını yerine getireceği, ardından da bundan sonraki yaşamını geçirmek için ya Büyük Britanya’nın başkenti Londra’ya ya da Türkiye’ye gideceği belirtildi…Milliyet Haberi…

Gocunanlar var!...

Diktatörmüş ya, Türk dostuymuş ya!...

En koyu Beşiktaşlıdan daha sevdalıymış ya bir Türk takımına, gelmesin…

Türkçe konuşuyor, bizim gibi hissediyor ya, gelmesin!...

Nere gitsin sizce?

Bütün dünyada çalan, çırpan, yağmalayanların paralarını sakladığı İsviçre Bankalarına mi sığınsın?

Onlar bunca yetim hakkını, emek hakkını, din hakkını bir dikişte mideye indirirken, biz elimizin tersi ile itelim, boğduralım onlara öyle mi?...

Hümeyni’yi Fransa almadı mı koynuna, emzirmedi mi?...

Sonra, zavallı doğu toplumlarının başına bela etmedi mi?...

İran Halkına kan kusturan Pehlevi’ ye alternatif uşak yetiştirmedi mi Hümeyni’yi?

Post modern batının gözlerimize taktığı gözlük parçalanmadıkça göremeyeceğiz gerçekleri.

Yok…Ümidim kalmadı!...

Yorumlara bakıyorum, çileden çıktım.

Nasıl olur, ülkemin insanı bu kadar vizyonsuz, misyonsuz olur anlamıyorum?…

Ülkelerin, milletlerin menfaatleri önemlidir, öğrenemedik.

Değerler yok Allah aşkına, çıkarlar var…

Irak'a tirilyonlarca dolar tutarında silahı verip Ortadoğu’nun anasını ağlatan batılıların ruhundan az olsun sinsin bizim yüreklerimize ne var?...

En az onlar kadar insan değil miyiz?...

Altıyüzyıl cihan imparatorluğu yapan milletim hırsızını, dolandırıcısını saklamadı da ne oldu…Dansına ahlakını korumak için yasak getirdi de ne oldu?...

Şimdi onlar binlerce kanaldan insanımızı, bütün dünya insanını hayvanı duygularıyla baş başa bırakıyor, insanlıktan mı çıktılar?...

Onların evrensel beyannamelerini muska yapım göğsümüze takmıyor muyuz?

Demek ki onlara hayranız!…

O zaman neden Müşerref gelmesin, bizim yanımızda, bizim felsefemizle yaşamasın?

Ne sakıncası var?...

Heyyy! gidi koca üstad Cemil Meriç!…

Ruhun duysun beni…

“Avrupa ipek eldivenler giymiş pençelerine” diyorsun ya, şad ol!..

Kurtulamayız “ batılılaşmacılarımızın batılılaşmayı aldığı gibi anlamaktan” vaz geçmedikten sonra…

Sevgi ve saygılarımla……

 
Toplam blog
: 449
: 609
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Rizede yayınlanan ilk renkli gazete ViraHaberin kurucusuyum 5 sene baş yazarlığını yaptım. İLESAM..