Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

İsyan

İsyan
 

.....


Susuyorum sadece bu aralar hem de feryat figan susuyorum.

Dilimde dua kimse görmeden açıyorum ellerimi, o herkesin küçük diye dalga geçtiği ellerimi...

O kadar çok şey sığdırıyorum ki onlara.

Konuşuyorum onlarla ben bunu yaptım bunu yaptım diyorum yapmayacağım bir daha diyorum.

Sonra diyorum bunu yapmadım ama bu oldu...

Neden diyorum sonra peki, neden?

İstiyorum diyorum nolur hayırlısından olsun...

Olmuyor hayırlı değil heralde diyorum...

Sonra yüzüme sürüyorum ellerimi sabır diyorum...

Aslında konuşmuyorum ben...

Sadece susuyorum...

Çünkü isyan (!) bu...

09.08.2008 05:04

 
Toplam blog
: 36
: 1185
Kayıt tarihi
: 15.07.08
 
 

1986 Kahraman Maraş Elbistan doğumluyum. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Türk Dili v..