Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

İsyan

İsyan
 

Hani bir yerini kesersin de canın acır ya,
Yıllardır o sızıyla yaşamaya çalıştım...
Gözlerinin rengini denizlerim yaptım da,
Sonsuzluğa yelken açtım kendimden kaçışlarda...

Gülüşün yangınlarım oldu her aklıma geldiğinde,
Geceler boyu sen diye gölgelere takıldım,
Her sokak lambasının altında virane bekledim,
Sarhoş meyhanelerden yükselen şarkılar oldun.

Bazen nefretim oldun bazen tarifsiz sancılarım,
Bazen bir dizi gözyaşı olup süzüldün yanaklarımdan,
Bazen mutluluğum oldun dudak kıvrımlarımda...
Bazende geceler boyu seviştiğim hayaldin...

Bir Eylül akşamında hasrete mektup yazdım,
Biraz sitem koydum içine, biraz yakarış,
Biraz senden koydum biraz da benden...
"İmkânsız" alıcı oldu, "Umut" gönderen...


2.9.2008

 
Toplam blog
: 347
: 1365
Kayıt tarihi
: 31.10.07
 
 

İstanbul 25 Temmuz : /… İşletme tahsil ettim. Özel ilgi alanım olduğu için 2 yıl Psikoloji okudum..