Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Aralık '11

 
Kategori
Şiir
 

İsyan

İsyan
 

isyan eden


Kapılar tutulmuş, sağır dört yanım,

Aşk ile yazıldı, benim fermanım,

Kime dert yanasın, a benim canım

Paşa gönlümedir, benim isyanım.

 

Vampirler kudurdu, kanlar emiyor,

İnsanlık vahşete, bakıp duruyor,

Zalimler katilleri nasıl koruyor,

Paşa gönlümedir, benim isyanım.

 

İnsanlar duyarsız ama sızlanıyorlar,

Korkaklar mağaralarda saklanıyorlar,

Suçlular tek, tek aklanıyorlar,

Paşa gönlümedir, benim isyanım.

 

Satıldı kalemler, saklar gerçeği,

Ülkeyi düşünenin sızlar yüreği,

Boşa gitti milletimin bunca emeği,

Paşa gönlümedir, benim isyanım.

 

NAHİDE ÇELEBİ

İSYAN isimli kitabımdan alındı

  

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..