Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '07

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

İsyanım kime?? Empati kurun hadi biraz ben olun!

İsyanım kime?? Empati kurun hadi biraz ben olun!
 

Çalıştığım yer -hastanem- son 7-8 aydır ISO belgesi almak için bir şirketle anlaştı.Şirketten gelen bazı görevliler bizlere önce anketler verdiler.Sonra bu anketlere göre şartlara uygun iyileştirmeler yapılacağını söylediler falan filan. Anketler dolduruldu.Size dönem dönem eğitimler vereceğiz dediler, oh oh iyi dedik. 6 ay oturduk bekledik son bir aya sığdırdılar koca hastane personellerine eğitimleri.Eğitimler de müşteri hizmetleri ve velinimet müşteriler üzerine.Yani sıra bize tabiki gelmedi.Bu eğitimler sırasında da en çok zoruma şu gitti.Ben 1,5 yıldır buradayım ayda ortalama 240 saat çalışıyorum ve 500 ytl maaş alıyorum.Benim çalıştığımın karşılığı 500ytl imiş. Ben bunun fazlasını hakettiğimi düşünmemeliymişim. Çünkü ben zaten üzerime düşeni yapıyormuşum, fazlasını değil. Ayrıca kimse beni motive etmek zorunda değilmiş, ister çalışırmışım, ister çalışmaz gidermişim.Bu kadar insanın bu kadar işin karşılığı bu mudur?Bu nasıl iştir ya. Biz hiç birşey haketmiyor muyuz?Özel günlerde en azından birinde bir ikramiye, bir sosyal aktivite, bir izin...İnanın bu kış hastanedeki herkes grip oldu.Hepimiz çok ağır geçirdik bizim kadar ağır olan hastalarımız vardı ama biz çalışıyorduk. Neden? Sizce neden?

Bu şartlarda çalıştığımız için bizlere süper hemşire diyorum.Çünkü yoktan var ediyoruz.Yoğunlaştımı hastane göz gözü görmüyor mucizeler yaratıyoruz.Şimdi nöbetteyim, 10 hastaya tek hemşire bakıyoruz.Yanlış anlamayın burası devlet hastanesi değil özel sektör.15 saatlik gece nöbetim bitmek üzere.Allah tan işimi seviyorum, insanları iyileşirken görmeyi, onlar için birşeyler yapmayı seviyorum. Yoksa bu şartlarda yapılacak iş değil inanın.Daha saymadığım öyle çok zor şartlar var ki... Burdayız ayrılamıyoruz çünkü hepimiz bir umutla atama bekliyoruz, sıfırdan başka yerde başkalarıyla başlamayı göze alamıyoruz.İşte bugün olur, aman şurda sınava ne kaldı, atama olacak 2 ay sonra biraz daha bekleyeyim sabredeyim diyoruz.Sürünmeye devam ediyoruz.Özel sektörün ağırlığı ne çok çalıştırmasında, ne hastaların parasını başımıza kalkmasında; ben işimi yaparken sırtımı bile yaslayamıyorken ekmek kapıma verimim ne olur benim??

 
Toplam blog
: 11
: 627
Kayıt tarihi
: 10.12.06
 
 

Tam bir kova burcu kadınıyım. Çok akıl veririm ama kendime bulamam. Arkadaşlarım hep önceliklidir. Ç..