Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '11

 
Kategori
Şiir
 

İsyanlarda karası, sen mavisini özledim.

İsyanlarda karası, sen mavisini özledim.
 

Hiç vaham olmadı ki çorak topraklarımda.
Belki de aradığım değildi yalnızlığımda.
Öyle sessiz, öyle kuru ki içim yokluğunda,
Gönül sarıldı Râb'be, sana susuzluğumda. 

Adımlarıma kandım tahta merdivenlerde.
Kaybolmaktı arzum gıcırtının hüznünde.
Öyle kederli, öyle suskun ki çiziklerinde,
Dursun bu yürek, sen varken hayalimde. 

Sevda mahzeninde hiç bitmedi esaretim.
İsyanlarda karası, sen mavisini özledim.
Öyle çilekeş, öyle buruk ki yüreğim,
Bizim masalımız bu hep seni dinlediğim. 

Çağla deli nehir, al beni de koynuna.
Götür buralardan, bak sarıldım şiarına.
Öyle küskün, öyle bezginim ki hayatta,
Yerim yok belki de, onun olan dünyada. 

aks 

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..