Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '09

 
Kategori
Güncel
 

İtalya' da meydana gelen deprem..

İtalya' da meydana gelen deprem..
 

Deprem'den ''ÜZÜCÜ BİR FOTOĞRAF KARESİ''


Obama'nın Türkiye'ye gelişi tüm TV Kanallarında birinci ve en önemli haber oldu..

Dün gece İtalya'da meydana gelen 6, 3'lük deprem haberi, önem açısından çok daha arka sıralarda yerini aldı maalesef...

Deprem haberine çok üzüldüm.

Ölenlere rahmet, ailelerine sabır diliyorum..

Daha fazla ölen olmaması için dua ediyorum..

Depremde yaralanan ve evlerini kaybedenlere de acil şifalar diliyorum..

Sokakta kalanlar için bir an önce yardımların gelmesini ve kalacak yer sağlanmasını diliyorum.

Bizlerin de;

Bu üzücü haberden dersler çıkarmasını,

Ülkemizin deprem kuşağında olduğunu unutmamasını,

Acil önlemler almasını önemle hatırlatıyorum..

Halkımızın hertürlü AFET konusunda eğitilmesini, bilinçlendirilmesini, gerekli önlemleri almaları konusunda uyarılmalarını istiyorum..

Ben de birkaç yıldan beri kendi mahallemde (19 Mayıs Mahallesi) MAG-Afet Gönüllüsüyüm..

Maalesef benim gibi Afet Gönüllülerinin bir çoğu orta yaş gurubundaki kişiler..Çünkü bizler bu yaşa kadar birçok üzücü olay, yakınlarımızın kayıpları, deprem vb. yaşamışız..

İnsan hayatının değerini ve ölümün ne olduğunu biliyoruz..

Gençlerin de bu konularda eğitim almasını, Afet Gönüllüsü olmasını istiyoruz.

Türkiye'de birçok defa yaşanan eski Depremlerin yanı sıra;

Kalplerimizde ve hafızalarımızda en çok iz bırakan, maddi-manevi kayıpların yaşandığı, binlerce ocağın söndüğü ;

17 AĞUSTOS 1999 DEPREMİ,
13 EYLÜL 1999 DEPREMİ,
12 KASIM 1999 DEPREMİ'ni

UNUTMAYALIM,

UNUTTURMAYALIM'''

selma er

 
Toplam blog
: 90
: 2676
Kayıt tarihi
: 30.01.09
 
 

Merhaba, Marmara Ünivesitesi İşletme Fakültesi ve Anadolu Üniversitesi Halkla İlişkiler mezunuyum..