Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Dr Barış Çakır Burun Akademi

http://blog.milliyet.com.tr/burunakademi

27 Mart '15

 
Kategori
Estetik / Güzellik
 

İtalya MilanoMasterclass burun estetiği toplantısı

Milanomasterclass bitti. Taksime bindim bergamo Havaalanı'na gidiyorum. Keyifli bir toplantı oldu. Çok iyi misafir ettiler. Rinoplasti dünya biletim oldu diyorum hep.

Bu bir kbb toplantısı. Pietro palma düzenliyor. 2 yıl önce Paris imcas Toplantısında tanışmıştık. Bu toplantıya 2013 de davet etti. Milanomasterclass marka olmuş bir toplantıdır. Faculty olarak davet edilince, uçak otel taksi derken elinizi cebinize attırmıyorlar.

7 konuşmam vardı. Kahve aralarında çok iyi yorumlar aldım. Hastalarınız da sonuçlarınız da çok güzel dediler hep.

Pietro palma endonazal yani kapalı burun estetiği yapıyor. Kapalı açık rinoplasti tartışmasında kapalı Takımılarına beni eklemiş.

-barış

-Yes dr palma

-show your result

-okey

-beat them

-Pietro ı think you call me here as a knight

-Ahaahahah

-okey my Lord, this job is done

 

Açık rakibim görmeden yapılmaz açın öyle yapın dedi.

-dr sykes

Bizim ülkenin kızları çok güzel,

-mesela bu kızın kolumellasını kesebilirmisiniz?! Ben kesmem ;)

 

Tartışmalar son derece nezih, hiç kişiselleşmiyor. Hatta eğleniyorlar.

Salona anket yaptılar. Hangi sonucları doğal buldunuz ?

Kapalı açık ara önde

Hangi tekniği beğendiniz?

Açık teknik önde :)

Bir sonraki konuşmamda sık sık

Hastalar kapalı, cerrahlar açık sever dedim. Tuttu:). Peki dedim cerrah hasta olsa hangisini tercih eder? :) 2 tane plastik cerrah hastamı gösterdim, mikrofonu bıraktım :)

Sabah 8 akşam 8 kongre ve kongre organizasyonları nedeniyle milano yu hiç göremedim. Yemekler Tabiki harika. Kbb bakış açısını görmek istiyordum. Keyif aldım, çok şey öğrendim.

Çakır 90 aleti de satıldı kongrede. Nomor konuşmasını yaptım. Valerio Koşarak yanıma geldi.

-Abi, all Cakir 90 instruments are finished in 5 minutes :)))))). Company wants more.

-:)))

Türkiye'den gelen Konuşmacılar çok iyi Konuşmalar yaptılar. Rinoplasti Nin yükselen değeri İstanbul dediler.

Taksi Havaalanı'na yaklaşıyor, akşama istanbuldayım. Hepinize sevgiler.

 

Dr. Barış Çakır

www.bariscakir.com

 
 
Toplam blog
: 91
: 328
Kayıt tarihi
: 03.03.13
 
 

Plastik, Rekonstrüktif ve Estetik Cerrahi Uzmanıyım. Fulya Terastaki ofisimde hastalarımı kabul e..