Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '21

 
Kategori
Türkiye Ekonomisi
 

İthal Pahalıysa Ne Güzel

Dışarıdan ithal ettiğimiz ürünlerin pahalı olmasına seviniyorum!

Almayalım!

Birileri işte “parçası dolarla dolar da malum” diyerek bizi soyuyorlar.

Dolarla işimiz olmasın kardeşim ya; benim dışarıdan alınacak hiçbir şeye ihtiyacım yok.

İthal pahalıysa ne güzel ithal etmeyiz kendimiz üretiriz.

Biz her şeyi mi dışarıdan alıyoruz; her şeyin fiyatı pahalı, nasıl bir tuzak kardeşim bu!

Adam keyfine altına araba alıyor; bana ne 100 ise 200 versin!

Olmayan ve üretemeyeceğimiz ürünlerin bedeline de katlanırız.

Ülkemizde olmayan ne var, yapamayacağımız ne var Allah aşkına!

Mama dolarlaymış. 21. Yüzyılda çocuk maması yapamıyorsan öl Türkiye’m öl!

Yok şu dolarla yok bu dolarla…

Dolara karşı milliyetçilik olmaz…

Dün 400 bin olan ev bugün 800 bin ise almayın kardeşim, parası olan alsın. Evin neyini ithal ediyorsun, neyi dolarla? Alenen soygun görmüyor musun? Maliyet çıkarsın görelim.

Yaygaracılar yüzünden düştüğümüz hale bak; soyguncular, spekülatörler… Onun bunun söylediğine inanarak sen de bunlara çanak tutuyorsun milletim!

Ben doları eline almış adam değilim.

Üç kuruşluk kağıt parçası ülkeyi savuruyor ya!

Bu da bir Sevr!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..