Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '09

 
Kategori
Haber
 

İthal sağlık..

İthal sağlık..
 

Unakıtan ve eşi


Habere geçmeden önce İzmir'e geldiğim günleri hatırladım. İzmir şivesi Ankara'lılara biraz değişik gelir. İzmir'liler; Ay çekirdeğine "çiğdem", mısıra "darı", simite "gevrek" derler.

Yeğenim, ilk üniversite yıllarında "simit" hakkında duyduğu bize komik gelen bir olayı anlatır biz de çok gülerdik.

Ankara'lı bir öğrenci, simitçiye gidip, "gevrek simit" istemiş. İzmir'li simitçi sinirlenmiş ve "bunların hepsi gevrek" demiş..

Ben de yazmadan evvel, konuyla ilgili bir resim araştırması yaparım. Bunun için de Google'den ricada bulunurum.

Sevgili google beni kırmaz, istediklerimden kat kat fazlasını serer gözlerimin önüne. Bugün de öyle oldu.

Googleee... Dedim en yumuşak sesimle.

Efendiim.. Dedi sevgili google.

- Yazı yazacağım, bana resim lazım en komiğinden.

Google kızdı galiba:(( Sesi çok sert geldi.

- "Hepsi komik!" bunların dedi.

- Peki, haklısın dedim yolla bakalım birini. Resimler gelince seçtim en komiğini..

Maliye Bakanımız Sayın Kemal Unakıtan; THY uçağı ile, eşi ve çocuklarıyla birlikte ABD'ne uçtu. Önce New York'a, ardından Ohio Eyaleti'nin Cleveland kenti'ne geçti.

Tedavi amacıyla yakınlarıyla birlikte ABD'lerine giden Unakıtan, limuzine bindirilip Cleveland Clinic'te "hasta kaydı" yaptırmaya götürüldü.

Maliye Bakan'ımız sayın Unakıtan'ın oğlu Abdullah Unakıtan, babasının sağlık durumu hakkında bilgi verirken "bugün yarın ameliyat olacak" dedi. Sayın Unakıtan'a acil şifalar dilerim. Kendisini ameliyat edecek olan Amerika'lı doktorlara da maniplasyonda kolaylıklar..

Sayın Bakan K.Unakıtan, sağlık nedeniyle çıktığı bu uzun yolculuktan hem sağlıklı hem de "iş bağlayarak" dönerse hiç şaşmam doğrusu. Neden mi?..

Girişim dehası(!) çocukları beraberinde de ondan.

Hani yakın zamana kadar oğlu ve kızı gündemden düşmüyorlardı ya işte ondan.

Mısır, süt, kek, likit yumurta, deterjan, ampul ve gübre. (İthal gübre hem de)..

Gübre ya da sağlık, her ikisi de ithal olursa.. Dokunmayın birilerinin keyfine. Bir de likit yumurta yanında da sarfiyatsız ampul(!)... Bundan iyisi, Şam'da kayısı.

"Petkim'i verin gitsin", "Ansiklopedi bile fırlatılsa ekonomi dibe vurmaz" diyen Maliye Bakanımız; Ekonomi yükseklerde olduğundan mıdır ya da ABD'li doktorlara çok güvendiğinden midir nedir bilinmez. Uçtuuuuu..larrr ailecek.

Arap kral'larından biri de 9 uçakla ülkemize gelmişti hatırlarsanız ama onların yağı bol (!)..

Beni her koşulda Türk Hekimlerine emanet ediniz.




Gülriz Yiğit

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..