Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '09

 
Kategori
Mizah
 

İtici gazlı ürünleri yasakladım evde!

İtici gazlı ürünleri yasakladım evde!
 

Parfümü yasakladım evde!

“İkinci bir emre kadar, itici gaz içeren parfüm , oda spreyi gibi sun’i kokular içeren mamulatın kullanımı, bulundurulması yasaklanmıştır! Kullananlar hakkında idari para cezası uygulanacaktır!”

Hanım kızdı!

“12 Eylül Faşizmi bu yaptığın! Bırakamadın huylarını! Anladık askerdin o yıllar!”

“Bunlar senin için hanım!” Dedim. “ Evi su basarsa ben temizlemeyeceğim!”

“Buraya kadar çıkar mı?”

“Çıkmayabilir ama ya fırını, bakkalı su basarsa? Nereden ekmek bulup da yeriz? Sen de bilmezsin hamur yoğurmayı!”

“Nasıl bilmem!”

“Yalan mı? Bir zamanlar hatırlarım bir tepsi ekmek yapacaktın. Yok suyu az oldu, yok unu az oldu komşudan tepsi almaya koştun. Dört tepsi yetmemişti! Bir hafta yaptığın ekmekleri yedik! Yüz lira da ekstradan elektrik parası ödemiştim! “

“Makarna alırız, mantı da yaparız!”

“Tabi! Kolayına geliyor! Hiç aklına gelmez köy mantısı yapmak! Salyangoz gibi makarnayı al, yoğurtla, yağla, al sana mantı! Olmuyor böyle hanım!”

“Parfümden nerelere geldin! Dolmuşsun sen!”

“Önce doğal koku! Sonra doğal mantı! İlkemiz bu olacak! Sağlıklı bir gelecek için organik ürünler kullanacağız! Bak aktardan yeşil sabun aldım. Doğal bitki özlü!“

“Ay ne öyle o be, küflenmiş beyaz peynir gibi!”

“Doğal antibiyotik bu hanım! Yara bere için birebir!”

“Sende bir işler var! Yeni huylar edindin!”

“Ah 12 Eylül ah! Askerde ihtilali yaptık ama evde yapamadık! Yanarım da ona yanarım! Bir hafta postalları çıkarmamıştım! Burada terlikleri çıkaramıyorum!”

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..