Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '10

 
Kategori
Şiir
 

itinat

ceza olarak aklından geçirdiğin hiç olmadı aslında.

teslimiyetin gerçekleşeceği yerde, seni kandırdım.

seni, öylece orda bıraktım.

hemen geleceğimi söyleyerek odandan çıktım.

kilit, kapının üzerindeydi. çok kolay oldu.

koltuğa uzandım, arka arkaya filmlerimi izledim.

kurabiyemi aldım. yanında kahvem, batıra batıra yedim.

tüm hayal kırıklığını, kızgınlığını

kapının ardından belli belirsiz duydum, oralı olmadım.

sonra uyumuşum, sanırım sende öyle.

sabah güzel bir kahvaltı hazırladım kendime,

aç mıdır diye düşündüm, ama cezalıydın.

niye cezalıydın, cezalıydık unutmuşum hırsımdan

özlemin eski tadı yok diye hastaydım

istediğim ikimize,

arsız ve huysuz hasret için ibadetti.

bir itinaydı bu sebeple

kahvaltını tepsiye koydum kapıyı açtım.

yüzüm gülerek, günaydın demek istedim.

sen üzgün ve yarımdın.

oradaydık, mazi olmaktan çıkmıştık.

sana hemen herşeyi itiraf edecektim.

 
Toplam blog
: 74
: 356
Kayıt tarihi
: 08.06.09
 
 

70 liyim, tekstil tasarımcısıyım. Okumanın yanı sıra, müzik dinlemek, dans ve sinema en büyük zevkim..