Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '14

 
Kategori
TV Programları
 

İtiraf ediyorum uyuz Ayaz, Sen Benim kahramanımsın

İtiraf ediyorum uyuz Ayaz, Sen Benim kahramanımsın
 

kiraz mevsimi


Kiraz Mevsimi Üzerine: Oya gibi işledikleri Son dört bölümdür yayınlanan aşk sahneleri izleyicileri iyice merak içinde bıraktırdı. Artık sevgiden kaçısın olamayacağı ve bulduğun sevginin peşinden, aşkın gözün kör edişinden kaçılamayacağını Öykü ona yazdığı şiiri okurken belli etti. Birbiri ile yaşadıkları anların ufak sembollerini 3 bölüm önce Öykü2ye veren Ayaz romantik bir jest yapmıştı.

Bence Kiraz Mevsimi nin bu bölümdeki Öykü'nün şiiri de çok romantikti, her ne kadar başlığı uyuz Ayaz olsa da Öykünün de dediği gibi ‘’ sen benim kahramanımsın ‘’  sözleri eksikliği tamamlıyordu, yani yaşanan o güzel anları ha ufak sembollerle tatlandırmışsın ha şiir yazıp aşkının aklını başından almışsın. İkisi de aynı kapıya çıkar. Bence genç izleyici kitlesinin tam beklediği ve aradığı aşk anlatımı olduğu için her hafta en fazla izlenen dizilerden biri ve klişe sahnelerden ise farklı aşk sahneleri de görmek güzeldi bu bölümde, şimdi her kes bir hafta sonrasını bekliyor. Artık Fragmandan tahmin edin. ‘’Aksiyon filmine bilet alırsa arkadaşsın ama romantik film seçerse o da aşık sende aşıksın, bide tutarsa elini, sorma yaşayacağın keyfi ‘’ hem her bölümü izlerken müzikleri ve oyunculuklarıyla keyif vermesi hemde fragmanların izleyicinin kalbine hitap edecek şekilde hazırlamalarından dolayı tüm ekibi kutluyorum. Öykü gibi Saf, temiz ve dobra olan hikayemizin devamını diliyorum.

O zaman sizi haftaya yayınlanacak yeni bölüme kadar, Öykünün güzel sözleri ile baş başa bırakalım.

sen kene gibi, git desem de gitmezsin ki

Uyuz ayaz senin adın, kasların var balon gibi

Yanında hep birileri, Kübra alev gibileri

Uyuz ayaz senin adın, huyların hep öküz gibi

Ama taksi kapısında, eylerimiz deydi orada

Kalbim küt küt atarken, dedi kalbim bir şey var bu adamda

Yıldızların altında, tek bir dileğim vardı aslında

Kalbim pırpır atarken, seni diledim ben o anda

Başımın belasısın, ah başımın tatlı belasısın

İtiraf ediyorum uyuz ayaz, kahramanımsın

Sen benim eksik yanımsın  ve sen iyi ki varsın

İtiraf ediyorum uyuz ayaz, sen benim kahramanımsın

 

Murat Sari

Muratsari8084@hotmail.com

Https:// twitter.com/muratsari8084

 
Toplam blog
: 52
: 1367
Kayıt tarihi
: 25.11.12
 
 

Düşüncelerimi, hayallerimi, bilgilerimi paylaşmayı seviyorum, dünyaya birbirimizi anlamak çin gel..