Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '11

 
Kategori
Şiir
 

İtiraf

Kapkaranlık bir gecede  

Yalnızlaşmış duygularım  

Tütsülü tütsülü  

Beynimde dolaşıyor  

Ve bomboşum o an  

Yani içim boşaltılmış gibi  

Kendimden daha yalnızım  

Mızrak sıkışmış göğsüme  

Kalbimi delmiş  

Nasılsa yamulup  

Tıpkı bir ip gibi  

Bağırsaklarımı parçalamış  

Kısacası bu düşüncelerle  

Kendi kendimin katili olmuşum  

Sanki defalarca dolar kazanmışçasına  

Evet  

Bit-bitaptır düşen vücudum  

Beynimin oklu saldırıları karşısında  

Ya kalbim dursa  

Kalpten kriz deseler  

Ve de ölsem yalnızlığımdan  

Hayır  

Bulamadım bir kadın doktor melhemi  

Sürülmüş vücut tüylerime  

Yapışmış yumuşacık parmaklar  

Ve belki  

Kurtaracaktır beni kadın kahramanım  

Yani Red Sonjam  

Tecavüzü karşısında ruhunu  

Silaha satmış kadın  

Nedir derdim derdinle  

Dermanım da bir katil ne yazık ki  

Kandırdı ve öldürdü beni  

O kadın  

Varolmadığı için  

Yazık  

Dediler  

Hak etmemişti oysa çocuk  

Dediler ki  

Şimdi eşek gibi bir ölü  

Vah ki ne vah  

Gerçek miydi  

Yaşadıkları  

Düşünceleri  

Ve gerçekliği  

Ne kadar pişmandı oysa  

Tabutunda yıkanmış ak ve pak  

Dediler ki iyi bilirdik merhumu  

Halbuki soğan yemiş ve dişlerine sarımsak sürmüştü  

Çünkü o bir vampir değilmiş ki  

İnsan  

Tabi ki basit insan  

Tek dileği  

Bir sevgi  

Sevilmek  

Yalınca ve yararınca  

Bir hayat  

Nefes almak  

O kadarlık bir düşünce olsaydı  

Düşünceleri  

Zarif bir hayata merhaba diyecekti o akşam  

Ve ölümü için  

Kesinlikle dua etmeyecekti  

Aslında her şey  

Varolduğundan da basitti  

Her Şey  

Eninde sonunda  

Kendi kendine  

Kararlı bir yapıda  

Yaşamayı öğrenecekti  

Ben bile  

Bunu öğrenecektim…  

By ANIL YİĞİT  

 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..