Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '07

 
Kategori
İnançlar
 

İtiraf

İtiraf
 

Yapılan duaların karşılık bulmadığına inanmazdım hiç. Hele hele sonsuz Kudret' in kullarını çaresiz, umutsuz bırakacağına hiç mi hiç ihtimal vermezdim...
Ama bu gün...
Acıyla tecrübe ediyorum: Çağrılar karşılıksız; davetler icabetsiz...
Sessiz çığlıkları, kendinden gayrı ne duyan var, ne kukak veren, ne de hisseden...
Gözyaşlarımla yıkadığım secdegâh, şahittir yüreğimdeki ızdıraba, hüznüme...
Lakin...
Saygıyla, umutla gönül bağladığım, yöneldiğim, el açtığım, dil döktüğüm, Sen nerdesin?
Bir kuru hayal mi peşine düştüğüm? Yoksa boş bir avuntu mu?
Senden açık bir kanıt, samimi bir mukabele beklemeseydim, çıkmaza girmezdim belki böylesine!
Görmeyen gözüm, duymayan kulağım ne uğurda heba ettim sizleri?
Sermayesini benim kadar hoyratça harcayan başka biri var mı acaba?

Gönlüm'ce

 
Toplam blog
: 51
: 885
Kayıt tarihi
: 27.02.07
 
 

Ben kimim? Kafa kağıdımdaki beyana göre 1969 tarihinde Burdur - Gölhisar'da, doğumuma şahit ala..