Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

İtiraf

İtiraf
 

Kimbilir neleri, kimlere itiraf edemedik. Hiç düşündünüzmü bu küçük kelimenin bizlere neler kaybettirdiğini nelerin bitişini, gidişini izlettiğini, hayatımızdaki keşkelerin sebebi olduğunun farkına vardınız mı hiç. Bir küçük kelime hayatımızda nelere maal olmuş meğer. İtiraf, bu kadar zor mu, bunu zorlaştıran biz miyiz? yoksa karşımızdaki 2.kişilermi? ya kendimize söleyemediklerimizin suçlusu kim? Bu kalp ve dilin ortak buluşma noktası yok galiba, önceden insanlar kalpleri ve mantıklarının arasında kalırken şimdi bu ikiliye dil de eklendi ahh bi şu dilimiz çözülsede konuşabilsek. Boşuna dememişler”dünyanın en tatlı şeyide dil, en acı şeyide dil dir” diye.işlediğimiz suçu itiraf edemeyiz, sevgimizi itiraf edemeyiz, öfkemizi, kızgınlığımızı asla itiraf edemeyiz. Çevremizdeki insanları kaybetmekten yada küçülmekten korkarız.

Ama atladığımız bir nokta var yaa bizden bu küçük itirafı bekleyenler varsa, bekleyenlei hep göz ardı ederiz.nasılsa o bekliyodur orda bir yerlerde, ”bir ara gerekirse sölerim” deriz. Bekletmeler başlar, sonsuz bekleyişler, geride bıraktığınız insanlarda kim bilir kaç tane kapanmaz yara bırakmışsınızdır. döndüğünüzde hiç bişi bıraktığınız yerde değildir.unutmak istersiniz, unuttuğunuzu sanırsınız ama onunla ilgili bişi olunca bi şarkı yada bir film olduğunda içinizde, bir acı olur anlamını veremessiniz yürek sıkışması gibi bişi;”buda neydi şimdi, ne bu üzüntü yaa bişi yokki niye bu acı”dersiniz. “Bu ney mi? bunu senmi soruyosun “ der yürek “benim yüreğin, beni daha nekadar göz ardı edeceksin, ben unutmadım işte bak bir yolunu buldum ve çıktım yeter artık çöz dilini tutma içindekileri” der.içinizde okadar çok şey birikmiştirki ansızın isyanlarda bulursunuz kendinizi, etrafınızdakiler şaşırır ne “oldu şimdi”derler. Bilmezlerki içinizde neleri itiraf edemediniz biriktirip idare etniz.işte kopma noktası dır. bu yüreğin isyanı dilin ansızın yersiz konuşmasıdır.herşey geçmiştir konuşsanızda bir işe yaramicaktır sizi rahatlatmaktan başka..

Siz yinede son şansınızı deneyin bırakın kararı yüreğiniz versin, diliniz sölesin, karşınızdakide, karşılık versin..sözü hiç uzatmadan doğruları söleyin, her şey daha iyi olacaktır.hiç bir şey geç kalmaktan daha kötü olamaz inanın.kaybettikleirnizin yeri dolmicaktır.hep boş bomboş kalacaktır.

Bir adım daha atmadan önce yolun , nerde bittiğine dikkat edin.. ben olsam şimdi telefonu elime alır sevdiğim insanı arar onu nekadar sevdiğimi bir kez daha itiraf ederdim. Bazen bilinen gerçekleri bile bir kez daha itiraf etmekte fayda var yada hatırlatmakta, kendinizi unutturmayın sürekli hatırlattın. Sevginizin hesabını kimseye vermek zorunda değilsiniz. Söleyin kurtulun, içinizdeki bu güzel, tarif edilemez duyguyu bir solukta itiraf edin. Korkmayın

 
Toplam blog
: 5
: 1279
Kayıt tarihi
: 14.06.07
 
 

24.8.1985 kayseri doğumluyum. 16 yıldır Adana'da yaşıyorum. Fen edebiyat fakültesi öğrencisiyim. Yaz..