Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Temmuz '07

 
Kategori
Siyaset
 

İtirazım var!

İtirazım var!
 

Efendim malumunuz üzere seçimlerimize çok az bir vakit kaldı. Yurt genelinde şenlik havasında partilerin düğün alayı konvoyları gırla gidiyor. Çok önemli bir iş görüşmesinde veya matematiksel karar verme anında bir bakmışsınız yurdum partisi konsere çıkmış sanatçı edası ile geçiyor. Anında nasıl bir gevşeme söz konusu hepimizin yaşadıgı bir gerçeklik olsa gerek!

Şahsımı siyasi bir otorite olarak görme hadsizliğinde değilim. Sürüden ayrı oldugunu düşünen, haklarının ve de itirazlarının bilincinde olmaya çalışan sade bir vatandaşım. Her seçimde yaşanan sıradanlıkları yaşıyoruz. Benim paylaşmak istediğim iktidara gelecek olan vatandaş (!) ların vaatleri değil. O noktada zaten ümitli olduğumu söyleyemem.

Dedim ya her seçimde yaşanan sıradanlıkları yaşıyoruz ve ben her seçimde yapılan savurganlıklara içim yanarak izlemekten yana son derece üzgünüm. Tek bir örnek bile yapılan harcamaların ne derecede bilinçsizce oldugunu ortaya koyuyor.

Hiç dikkat ediyor musunuz son günlerde sokaklarınıza, caddelerinize, kağıtlardan geçilmiyor. Bu akşam eve girerken apartman girişimde x, xy, xyz partilerinin el ilanları ve dahada acısı milletvekili adayları olacak (!) insanların kartvizitleri vardı. Tam daire kapıma geldim ki benzer durum orada da mevcut. Takdir edersiniz ki sadece şahsıma yapılan bir jest değildir tanıtım kart ya da kağıtları. Bunun Türkiye genelinde yapıldıgını düşündüğümüzde korkunç bir rakam çıkıyor karşımıza. Şimdi kapımın önüne kartvizitini atan xxx şahsına çok değil üç ay sonra ulaşmak istesem acaba kaç adet insan (!) dan sonra ulaşabilirim. Hadi canım ben de nankörlük etmenin alemi yok, o kartvizit niye konmuş kapı önüne!Yarın lazım olduğunda mmenuniyetimi veya sıkıntılarımı iletebilmem için….!

İki gün önce iş yerimize tanışma (!) babında gelen milletvekili adayına da aynı şikayetimi ifade ettim. Yanında beş kişi ile gelmiş ve desteklerinizi bekliyoruz şeklinde sempaik bir tavır içinde iken "Ben sizin partiye oy vermeyi düşünmüyorum, " dedim. Elime uzattıgı tanıtım (!) ilanları kuşe kağıda basılmış son derece estetik pozlarla süslü idi.

"Sizin xyz partisine sempatiniz var gibi" sorusundan sonra elimdeki broşürleri göstererek "Bunlar milli servet yazık günah şu kağıtlara içim acıyor, maalesef oy vereceğim parti de buna dahil, " dedim. Bu çok ufak bir örnek. Daha buna benzer nice gerekli (!) harcamaları var sağ olsun iktidar adaylarının!

Benim vergim var mıdır acaba bu estetik pozlu ilanlar da?

Resim:Hürriyet foto galeri

 
Toplam blog
: 6
: 952
Kayıt tarihi
: 01.04.07
 
 

Dün, bugün, yarın üçgenini sorgulayan, sesli düşünceleri amatörce yazmayı seven biri kısaca. Uzun za..