Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '15

 
Kategori
Şiir
 

İtme ağam! İtme

İtme ağam! İtme
 

Ağam nededim kine! beni itme yahu!

Niçin reva gördün bana tekmeyi kinem?

Al sana bir eşek, git sen tep tepebildiğini!

 

Beni kandırdın kurban, gel hakkımı ver ağam…

*

Deyemiyom sana içimdekini ağamsın,

Yapma ağam az dinle derdimi, hele!

Sevdim dediydin yüreğimi erittin bi dur,

 

Beni kandırdın kurban, gel hakkımı ver ağam…

*

Etme ağam, hakkımı ver dediydim.

Başka nettim, suçumu bana de ağam !

Geliyom dediydin de bıraktın gittin.

Beni kandırdın kurban, gel hakkımı ver ağam…

*

Anam, bubam dediydi de inanmadım.

Anama, babama neden kulak asmadım.

Kendime kahır ettim için için yandım!

 

Beni kandırdın kurban, gel hakkımı ver ağam…

*

Hep derdin bana, ne kadar sevdiğini…

He! Anladım dayaktan, açlıktan geberttin,

Mirastan falan söz ettiydin, hanıma gittin,

Beni kandırdın kurban, gel hakkımı ver ağam…

 
Toplam blog
: 489
: 133
Kayıt tarihi
: 07.08.12
 
 

1947 yılında Adana/ Yüreğir / Yamaçlı mahallesinde doğdum. İlkokulu Çukurova İlköğretim Okulunda ..