Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

01 Nisan '09

 
Kategori
Mizah
 

İyi adam

İyi adam
 

xyz


Merhabalar,

Bu gün sizlerle okuyup çok beğendiğim bir fıkra'yı paylaşmak istiyorum.

Adamın biri İstanbul'dan Ankara'ya otobüs ile giderken Bolu dağında verilen bir molada hemen koşup tuvalete girer.

Daha tuvalete oturur oturmaz, yan taraftaki tuvaletten bir ses duyar;

Merhaba,

Adam merhaba diye cevap verir.

Nasılsın der diğer adam;

Otobüsteki adam iyiyim sağolun siz nasılsınız diye cevap verir.

Ne yapıyorsun diye sorar diğer adam;

Otobüsteki adam tuvalette olduğu için bu soruyu geçiştirmeye çalışarak,

Ben İstanbul'dan Ankara'ya gidiyorum, ya siz? diye sorunca,

Diğer adamın konuşmasıyla muhabbet kesilir.

Diğer adam 'Hayatım burada geri zekalı biri var, sana sorduğum sorulara o cevap veriyor, ben kapatayım telefonu seni sonra ararım' diyor.

Vallahi ben okuyunca sonunu bilmediğim için çok güldüm, otobüsteki adamı düşünseniz ya ne hale geliyor, yazık acıdım adama, ama fıkraya da gülmeden edemedim ve sizlerle paylaşmaya karar verdim.

Bu fıkrayı okurken umarım sıkıntılarınızdan biraz uzaklaşır hafifçe bir gülümsersiniz diye düşündüm.

Hepinize sonsuz ve sorunsuz günler diliyorum.

Sevgiler,


Alyoşa'dan

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...