Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '09

 
Kategori
Mizah
 

İyi bakmak lazım

İyi bakmak lazım
 


Adam iş gezisinden evine normalden bir gün erken dönüyormuş… Havaalanın dan taksiye binmiş, şoföre demiş ki:


"Bana bi iyilik yapar misin. Ben iş gezisindeydim ve adım gibi eminim ben yokken karım eve sevgilisini aldı... Şimdi eve gidelim ikisi kesin şu an sevişiyorlar... Sen de benle eve girip ben onları basarken şahitlik eder misin?"


Taksi şoförü kabul etmiş. Eve gelmişler, yatak odasına çıkmışlar... Işıkları yakıp battaniyeyi yataktan bir çekmişler ki, kadın hakikaten başka bir adamla yatakta. Adam hemen silahına davranmış, o sırada karısı bağırmış:


- Yapma! Bu adam bizim için neler yaptı bilsen... Sana doğum gününde aldığım Corvette'in parasını kim ödedi sanıyorsun? Ya yeni teknemizin parasını? Senin sağa sola borçlarını nasıl kapattık sanıyorsun? Hep onun sayesinde oldu!


Adam taksi şoförüne dönmüş:


- Sen olsan şimdi ne yaparsin?

Taksi şoförü


-Valla beyefendi. Ben olsam bir an önce adamın üstünü örterdim malum havalar soğudu bir sürü salgın hastalık kol geziyor ortalıkta...

 
Toplam blog
: 14
: 977
Kayıt tarihi
: 13.08.09
 
 

1979 yılında Balıkesir Edremit doğımluyum. 1996 Edremit Endüstri Meslek, 1999 yılında ise Fırat Üniv..